Haai dames. Ik heb vorige week donderdag een peuterbedje besteld op deze webshop voor mijn dochtertje. Gelijk afgerekend met Ideal, en kreeg een email van bevestiging. Een dag later kreeg ik nog een email met de status verzonden en een track en trace nummer. Nou al sinds 24 augustus staat er : Status verzonden, en via de track en trace code van de GLS kom ik ook niet verder. Ik heb de GLS gebeld. Die zeggen dat de code wel aangemeld is, maar er (nog) geen pakket is verzonden. Het pakket moet uit Engeland komen maar dat is volgens de GLS binnen 48 uur gebeurd. Ik heb gisteren 2 emails gestuurd en ook een bericht op hun facebook pagina gezet. Vanmorgen weer geemaild maar heb nog niks terug. Terwijl de service zo vreselijk goed moet zijn. Ze hebben geen telefoon nummer, ze doen alles via de mail. Echt ik word hier simpel van! Weet ook niet zo goed wat ik er nu weer mee aan moet. Iemand tips of ervaringen met deze webshop?
Dit is het adres: KinderKamerShop Klik hier voor website Bertram 10 7944 NS Meppel 0522 - 853885 met een telefoonnummer. Geen idee of het nog werkt succes
Dank je wel, was idd ook al naar een telefoonnummer aan het zoeken geweest maar ben niet zo handig in die dingen Heb net gebeld maar geen gehoor, probeer het vanmiddag nog wel een x.
Er staat op de site dat ze vakantie hebben? Misschien onderbezetting? Hoop dat je snel antwoord hebt. groetjes kim
Ik kreeg toevallig net mail terug dat het bedje niet voorradig was, maar hij morgen opgestuurd wordt en ik hem dus waarschijnlijk na het weekend in huis heb. Toch vind ik het vaag want op de site stond het bedje als : Op Voorraad en binnen 1 a 2 werkdagen bezorgd. Ik heb dat ook terug gemaild maar niks meer op terug gehad zoals verwacht. Ik wacht nu maar weer verder af tot na het weekend.
O nou inderdaad vaag. Je krijgt het vast. Misschien kun je nadat je het hebt ontvangen kijken of je daar nog een klacht over in kan dienen. De keurmerken die ze hanteren zijn daar namelijk ook streng mee. Anders kunnen ze ook door hun op de vingers worden getikt. Laat je weten of je het hebt ontvangen??