snoep en nog eens snoep

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door eliesja, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

heeeel herkenbaar, eerst hier koek koek koek en dan banaan appel o.i.d. Klinkt voor sommigen misschien als een luxeprobleem, maar ik kan mijn dochter toch ook geen 6 stuks fruit op een dag gaan geven. En ja dat vreet ze gerust op. Volgens mij gillen ze ook gewoon om ergens om te kunnen gillen. ;)

2. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    enne de antie snoep/suiker moeders... wacht maar totdat jullie kindje ooit de heerlijke sensatie van snoep gaan beleven dan vragen ze er ook steeds om hoor... is toch ook logisch!

3. tulip

tulip Niet meer actief

dit is ook wel een goede, dan heeft hij toch keuze.

4. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ow lees dat de moraalriddertjes weer meteen hun geweldige verhaal klaarhebben over dat ZIJ hun kindjes nooit geen snoepje hebben gegeven :p:p mooi meiden maare er zijn moeders die hun kindje wel n snoepje gunnen! waarom? omdat het lekker is en ze ook aan die smaak moeten wennen... en kom op alleen n rijstwafel tussendoor terwijl je kind al haast naar de middelbare school gaat??? moesten ze jou eens voorzetten kijken hoe je dan kraaide... en nog grotere onzin vond ik deze: "ja als ze eenmaal geproefd hebben willen ze niets anders meer" :D:D mijn dochter krijgt ook weleens n snoepje, nibbits of n ijsje (dames geen verzakking krijgen he!) maar ze zeurt er echt niet om hoor! dus daar heeft het niets mee te maken ;)

5. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

nee hun kindjes doen dat niet want die krijgen tenslotte n worteltaart met prei als versiering tot hun 40ste verjaardag

6. tulip

tulip Niet meer actief

nou ik viel bijna flauw, je had best eens kunnen waarschuwen voor deze schokkende mededeling. ;)

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

klopt hoor. hier is ze gek op fruit eet elke dag en vaak 2 stuks maar als ze een keer een koekje krijgt flikkert ze de bananen echt niet in de kliko hoor:D

8. tulip

tulip Niet meer actief

haha moet toch altijd zo lachen om jouw reacties, lekker recht voor zn raap. Ik hou 'r van.;)

9. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

ja je hebt gelijk dat was een uitspraak waar ik natuurlijk beter over na had moeten denken en een waarschuwing bij had moeten zetten gezien sommige fragiele types die hier rondneuzen :p

10. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    @ plurkie, jayla heeft ook graag een lekker stuk fruit oid maar ik ga mezelf niet me nek volduwen met chips, koekjes en snoep en me dochter dan met zo'n verlepte rijstwafel toe laten kijken

11. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0

hahahahaha , de anti snoepjes/koekjes moeders.....mutsen !
    mensen...ze hebben wel een leeftijd dat ze gerust een snoepje mogen hebben alleen met mate...

12. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Hier nog zo'n zondige moeder *steekt hand op*...
    Mijn dochter krijgt na èlke maaltijd een (niet schrikken hoor) Danoontje !

En soms krijgt ze zelfs een hapje van onze vanillevla... maar nu ga ik wel vér natuurlijk... :p

En as ik dan toch aan het bekennen ben... ze heeft wel eens een lange vinger op... en een waterijsje ook... :)

En ik had me zo voorgenomen om haar geen zoete troep te geven vóór ze naar de kleuterschool zou gaan... Maarja, soms is het leuk om haar te zien genieten van nieuwe smaken...
    Zo lang ze niet elke dag een hoop zoetigheid krijgt en vooral wèl veel gezonde dingen (ze eet heel graag broccoli :D), gaat het wat mij betreft goed hoor.

13. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

Schandalig! bel het AMK! :D:D

14. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Als mijn zoontje zeurt om een koekje bied ik hem wat anders aan.
    Meestal weigert hij dat dan. Dan leg ik het op de tafel met de mededeling dat hij dit kan krijgen en niks anders (niet zo fel als het klinkt natuurlijk ;)) nadat hij even heeft uigeraasd pakt hij toch 9 van de 10 keer wat ik voor hem heb neergelegd en eet het zonder te mokken op en zonder verder te zeuren om een koekje.

15. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier is het feest ook begonnen... Na de helft van zijn brood wordt het bord resoluut aan de kant geschoven met de mededeling: "koek!" En elke dag weer proberen he... ondanks het feit dat je er niets mee bereikt ;)

De laatste weken komt het ook heel regelmatig voor dat meneer te pas en te onpas voor de la met koekjes staat te vertellen dat dat er wel in zou gaan. Om vervolgens - als hij zijn zin niet krijgt - met veel gevoel voor drama op de grond te gaan liggen dweilen, compleet met krokodillentranen en het roepen van "BOEM! AU!" ;) (voor alle duidelijkheid: hij laat zich niet eens vallen ofzo, hij gaat gewoon voorzichtig liggen alvorens zijn toneelstukje op te voeren...)

Toch jammer dat mama daar alleen maar meewarig naar kijkt :D

@TS: hou vol, blijf het negeren... Doe ik ook, in de hoop dat het ooit overgaat ;)

16. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

;):D gelukkig!

17. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hahaha ik had vandaga toevallig een bakkie thee met een pimmetje ( zon chocoladekoekje met sinaasappel) en plurk had dus net heel verantwoord een banaan op;) maar ze zag mij aankomen en ze stoof naar me toe: koookies!!!!:p heb ze een sesamstraat koekje gegeven en lekker samen thee zitten leuten hahaha

18. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

by the way...... de moraalridders( proest wie heeft dit nou weer verzonnen) zitten inneens zeker allemaal voor de tv met een zak chips of een pak koeken?;)

19. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

het is niet dat we totaal anti snoep zijn, maar waarom al zo vroeg??

mijn dochter krijgt later heus wel snoep, maar waarom nu al, ze kan straks nog vaak en lang genoeg snoepen.
    laat ze eerst maar lekker genieten van de simpele dingen,
    hier krijgt ze gerust ook elke avond wel een danoontje, maar dat vind ik geen snoep, het is zuivel met fruit en weinig tot geen suiker.
    hier echt nog geen spek, chips of chocola
    gelukkig vind ze zoet ook niet lekker, ze pakt liever worst of kaas ik vind dat prima

20. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

Guilty :)

Deel Deze Pagina