aaaahhh het haar van mijn dochter!!!!! word er gek van!

Discussion in 'De lounge' started by tico, Aug 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tico

tico Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    1,311
    0
    0
    hoi dames,

ik word gek van het haar van mijn dochter! het is nu iets over schouderlengte en best vol, maar nu komt het vanaf het achterhoofd valt het bovenop naar voren en dus altijd voor haar gezicht! moet dus altijd staartjes maken en als ik haar sochtends uit bed haal ziet het kind niks totdat ik een staart maak.
    Nog niet zó'n ramp maar ze kan dus ook niet van haar haar afblijven en rukt alles wat ik erin doe er net zo snel weer uit.
    Nu heb ik wel elastiekjes gevonden die ze er niet uit krijgt maar ze plukt er wel aan en het zit dus altijd raar en haar haar breekt ervan af.
    Ik heb al een een pony laten knippen maar dat valt het haar erachter en gewoon overheen en dus alsnog voor haar ogen. als het savonds nat is kam ik het altijd naar achter maar zodra het droog is valt het gewoon naar voren.
    Dus weet iemand een leuk kapsel met bovenop kort en onder lang of zoiets? wel leuk voor een klein meisje (over 2 maanden 2) of weet iemand de oplossing? wil wel graag dat het onderhaar wat langer blijft want dat vind ik zo schattig.
    Dus dames wie heeft een idee? foto's zijn zeer welkom!
    thnx~!

2. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    heeft ze een hoge kruin?
    Ik kan me geen kapsel voorstellen wat aan je eisen voldoet;) misschien weet de kapper een oplossing..
    Of schuin af laten lopen.. Dat had mijn dochter in het begin..
    Dus van de pony schuin naar beneden in het gezicht gesneden..
    Snap je wat ik bedoel?

3. stef

stef Fanatiek lid

Apr 19, 2006
    3,084
    31
    48
    #3 stef, Aug 24, 2011
    Last edited: Aug 24, 2011
    Ons meisje heeft ook lekker veel haar maar vind het heerlijk!

Ik zou gewoon volhouden met elastiekjes enzo went vanzelf wel.
    Knutselen met haar haartje vind ik altijd super!!
    Ik heb nog wel vele andere leuke dingen wat je zou kunnen doen.
    En haar prijzen dat ze zulke mooie haartjes heeft werkt ook wel vaak! Laten zien in de spiegel wat je gedaan hebt.

Dit werkte met me dochterje haar oorbellen daar bleef ze maar niet vanaf en trok ze uit. Toen ik vertelte ''Viënn mooi oorbelltjes toch mooi meisje??'' Toen was ze helemaal gelukkig :D

Ik doe dit:

4. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    volhouden met naar achteren steken en stiekjes enz....want dan gaat ht haar op gegeven moment naar de zijkanten groeien! hier ook een kuif naar voren...die nu in een scheiding valt!!!! des te langer en zwaarder haar haar werd...des te beter de scheiding!

5. tico

tico Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    1,311
    0
    0
    Ik weet ook wel dat ik door moet zetten maar ze blijft er zo aan trekken en ook al vertel ik haar 100x dat ze mooi is dan zegt ze mooi en rukt het er zo uit. Ben zo bang dat alles afbreekt door dat getrek, daardoor zitten die elastiekjes altijd in de knoop in haar haar en dat levert weer veel tranen op bij het eruit halen. van die zachte stoffen hoef ik niet te proberen die heeft ze er gelijk uit en die eet ze op:$ raar kind hihi

6. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    2,855
    0
    36
    en als je het nu met een beetje gel of haarlak op z'n plek probeert te houden?

7. hardloper

hardloper Niet meer actief

ik deed twee elastiekjes, soms werkt het. een hele dunne die blijft zitten en een stoffen die ze eruit trekt, en met het idee dat ze hte stiekje eruit heeft getrokken en er dan dus neits meer in zit. maar mijn meiske was nog geen een dat ik hiermee begon, dus...

8. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

Jun 12, 2010
    907
    27
    28
    Dat is lastig ja, mijn meisje trekt ze er ook uit.. ze heeft meerstal dr haar nu los en het is nu zo lang dat het achter dr oortjes kan. En ze veegt het zelf vaak uit dr gezicht..

Hmm.. ik help je hier niet echt mee :p Miss moet je even googlen op kinderkapsels??

9. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Mijn dochter heeft hetzelfde, valt ook van haar kruin achter zo naar voren, goed naar achteren blijven kammen / borstelen vastzetten.

Ik heb altijd van die soort "paardenelastiekjes" (dan wel speciaal in de drogist te koop) die zijn erg fijn en beschadigen hier het haar in elk geval niet..

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    tico: heb je een foto van haar haren? misschien dat ik wat leuks kan bedenken. waarschijnlijk gewoon elastiekjes en stug vol blijven houden (ben kapster btw)

11. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Misschien kan je iets met een beloningsysteem?
    Als ze dr stiekje laat zitten krijgt ze een kruisje/sticker/iets op de kalender en zodra ze er zoveel heeft mag ze iets speciaals (klein kadotje of ijsje oid)

Share This Page