snoep, snoep, snoep...

Discussie in 'Gezondheid' gestart door mamavanro, 7 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    gek is dat he malleboe...hihi. :D ..ook al heb ik geen trek ik pak toch :oops: ....hihi...

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    jeetje ik had vorige week echt een snoep weel maar sinds deze week verdraag ik niet zoveel meer...bhe elke avond misselijk en last van maagzuur....komt wel ten goede hoor....na het eten s avond kan ik niets meer eten!

en mijn mannetje neemt heel lief negerzoenen mee en snoepjes en chips....flauw he van hem!

3. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ohh snoep, chocolade, negerzoenen, m&m's heeeerlijk.
    Maar sinds maandag eet ik alleen nog maar gezond dus voor mij voorlopig geen lekkere tussendoortjes.
    Want ik groeide veeeeeel te veeeeel

4. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Ja ik ga mezelf ook op ranzoen zetten en alleen maar proberen gezonde tussendoortjes te eten...want ik groei ook wel aardig hard...en het moet er straks ook weer af :( ...maar het is zo lekker he....
    Heb nu muslierepen met chocola...heb ik toch nog een beetje snoep idee..hihi. :) .

5. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hahaha, daar sluit ik me helemaal bij aan meiden.
    Straks meer weer de sportschool in.
    Maar ik probeer nu ook nog wel wat te sporten hoor. 1 keer in de zwemmen en 1 keer bodybalance. Zo lang ik het kan doen, blijf ik het doen. Maar met name om al die lekkere dingen die ik naar binnen werk.
    Chips en snacks vind ik ook zo lekker de laatste tijd, en neem het soms ook gewoon. Of een lekkere dikke hazelnoot reep!

:evil: Maar goed!
    Je bent ten slotte ook niet altijd zwanger hoor.
    Dus het mag toch ook best een keertje ;) .

Heb voor ik zwanger was dik 1 jaar sonja bakker gedaan.
    Deze negen maanden zijn gouden tijden ( HEERLIJK :evil: :p ;) )

6. Dani11

Dani11 Niet meer actief

oei en ik ben nu al zo'n snoepkont

7. valentijn14

valentijn14 Actief lid

8 jul 2008
    280
    0
    0
    (diepe zucht)

Ik wil ook zo graag snoepen.
    Jullie willen niet weten, zodra ik bevallen ben en ik geen zwsuiker heb dan eet ik heel Jamin leeg.
    vergeet niet de pistoletjes met americanfile en sushi!

8. Anouk1982

Anouk1982 Lid

26 jan 2009
    11
    0
    0
    Oei, ik moest gewoon klikken door die titel... :oops:
    Ik ben zooo gek op spekkies nu. Van die roze met gele. Hele zakken gaan erdoor. :rolleyes:

9. sillie78

sillie78 Actief lid

13 nov 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Snoep is heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk! En verder nog een aantal heerlijke slechte dingen zoals; Bic Mac, frietjes, broodjes met gesmolte kaas, etc. etc.
    Ik geniet er lekker van en zie na mijn zwangerschap wel verder. Dan ga ik op rantsoen. Maar nu laat ik me lekker gaan. Woehoeoeoeoeoe!

10. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Het lijkt ook wel nu je zwanger bent alles extra lekker smaakt :) en ik heb ook meer honger en meer trek in "foute" dingen... :oops:

Ohhh en kijk hier eens voor de gein

http://www.eucalypta.nl/

:oops: :)

11. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Ja heerlijk een pistoletje file en een heerlijk glas rose of wit wijntje.... =P~ mmmmm

12. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    even opbiechten..

bij action hebben ze van die kilo zakken met die gumsnoepjes.. beertjes, winegumachtige dingetjes.. groene rondjes met een witte onderkant..

Heb er een week over gedaan de inhoud van die zak naar binnen te werken..

heb de zak op de autostoel naast me liggen en dan tijdens t rijden niet 1 of 2.. maar meteen een handvol in mn mond proppen.... ff kauwen en doorslikken.. je proeft amper wat t was...
    :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

13. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ooooooh ik ook! Niet alleen snoep, alles! Hongerrrrrrr.

ben bang voor de weegschaal bij de vk over 2 weekjes weer...

14. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hier ook een pot vol met snoep aangeschaft :oops: "normaal' ben ik helemaal niet van het snoepen en de zoetigheid maar nu....

Het liefst eet ik apekoppen en kattekoppen, hmmm....

15. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ik eet veel Maoam en napoleon fruitzuurtjes hmmm ... heb thuis een snoeppot, op mijn werk en in mijn tas hhaha

16. anja136

anja136 Actief lid

7 jul 2008
    408
    0
    0
    Ik ben nu 25 weken en in het begin had ik helemaal geen snoepneigingen. Maar nu gaat er toch wel 1 grote zak schepsnoep van de kruidvat naar binnen. Te erg eigenlijk. Merk ook dat ik begin te groeien, of dat de beeb is of de snoepjes... Misschien moet ik dat maar niet meer doen, maar het is nu veel te lekker, haha

17. klaassien

klaassien Lid

5 feb 2009
    19
    0
    0
    groningen
    hallo
    ik ben 5 weken zwanger en ontigelijk verslaafd aan knakworsjes en skittels van die lekkere regenboog snoepjes mmmmm erg maar komt wel goed weeg niet zo heel veel
    gr klaassien

18. doenja

doenja Actief lid

3 feb 2009
    115
    0
    0
    Ik heb juist het tegenovergestelde, voor mijn zwangerschap was ik echt een zoetekauw, er ging een pot nutella doorheen in de maand (en dan wel een grote pot) nu heb ik nog wel zin in zoet maar als ik 1 hap heb genomen heb ik alweer spijt. nou moet ik zeggen dat dat wel minder begint te worden, een tompoes eet ik weer erg graag!
    maar het meest mis ik mijn broodje filet met ei!

19. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Hmmmm broodje filet! Heerlijk die mis ik echt enorm.. En dan met uitjes en wat basilicumsaus en kappertjes en veeeeel sla op een bruin pistoletje..
    Heerlijk...

20. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0

Deel Deze Pagina