jeetje ik had vorige week echt een snoep weel maar sinds deze week verdraag ik niet zoveel meer...bhe elke avond misselijk en last van maagzuur....komt wel ten goede hoor....na het eten s avond kan ik niets meer eten! en mijn mannetje neemt heel lief negerzoenen mee en snoepjes en chips....flauw he van hem!
Ohh snoep, chocolade, negerzoenen, m&m's heeeerlijk. Maar sinds maandag eet ik alleen nog maar gezond dus voor mij voorlopig geen lekkere tussendoortjes. Want ik groeide veeeeeel te veeeeel
Ja ik ga mezelf ook op ranzoen zetten en alleen maar proberen gezonde tussendoortjes te eten...want ik groei ook wel aardig hard...en het moet er straks ook weer af ...maar het is zo lekker he.... Heb nu muslierepen met chocola...heb ik toch nog een beetje snoep idee..hihi. .
Hahaha, daar sluit ik me helemaal bij aan meiden. Straks meer weer de sportschool in. Maar ik probeer nu ook nog wel wat te sporten hoor. 1 keer in de zwemmen en 1 keer bodybalance. Zo lang ik het kan doen, blijf ik het doen. Maar met name om al die lekkere dingen die ik naar binnen werk. Chips en snacks vind ik ook zo lekker de laatste tijd, en neem het soms ook gewoon. Of een lekkere dikke hazelnoot reep! Maar goed! Je bent ten slotte ook niet altijd zwanger hoor. Dus het mag toch ook best een keertje . Heb voor ik zwanger was dik 1 jaar sonja bakker gedaan. Deze negen maanden zijn gouden tijden ( HEERLIJK )
(diepe zucht) Ik wil ook zo graag snoepen. Jullie willen niet weten, zodra ik bevallen ben en ik geen zwsuiker heb dan eet ik heel Jamin leeg. vergeet niet de pistoletjes met americanfile en sushi!
Oei, ik moest gewoon klikken door die titel... Ik ben zooo gek op spekkies nu. Van die roze met gele. Hele zakken gaan erdoor.
Snoep is heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk! En verder nog een aantal heerlijke slechte dingen zoals; Bic Mac, frietjes, broodjes met gesmolte kaas, etc. etc. Ik geniet er lekker van en zie na mijn zwangerschap wel verder. Dan ga ik op rantsoen. Maar nu laat ik me lekker gaan. Woehoeoeoeoeoe!
Het lijkt ook wel nu je zwanger bent alles extra lekker smaakt en ik heb ook meer honger en meer trek in "foute" dingen... Ohhh en kijk hier eens voor de gein http://www.eucalypta.nl/
even opbiechten.. bij action hebben ze van die kilo zakken met die gumsnoepjes.. beertjes, winegumachtige dingetjes.. groene rondjes met een witte onderkant.. Heb er een week over gedaan de inhoud van die zak naar binnen te werken.. heb de zak op de autostoel naast me liggen en dan tijdens t rijden niet 1 of 2.. maar meteen een handvol in mn mond proppen.... ff kauwen en doorslikken.. je proeft amper wat t was...
Ooooooh ik ook! Niet alleen snoep, alles! Hongerrrrrrr. ben bang voor de weegschaal bij de vk over 2 weekjes weer...
Hier ook een pot vol met snoep aangeschaft "normaal' ben ik helemaal niet van het snoepen en de zoetigheid maar nu.... Het liefst eet ik apekoppen en kattekoppen, hmmm....
Ik eet veel Maoam en napoleon fruitzuurtjes hmmm ... heb thuis een snoeppot, op mijn werk en in mijn tas hhaha
Ik ben nu 25 weken en in het begin had ik helemaal geen snoepneigingen. Maar nu gaat er toch wel 1 grote zak schepsnoep van de kruidvat naar binnen. Te erg eigenlijk. Merk ook dat ik begin te groeien, of dat de beeb is of de snoepjes... Misschien moet ik dat maar niet meer doen, maar het is nu veel te lekker, haha
hallo ik ben 5 weken zwanger en ontigelijk verslaafd aan knakworsjes en skittels van die lekkere regenboog snoepjes mmmmm erg maar komt wel goed weeg niet zo heel veel gr klaassien
Ik heb juist het tegenovergestelde, voor mijn zwangerschap was ik echt een zoetekauw, er ging een pot nutella doorheen in de maand (en dan wel een grote pot) nu heb ik nog wel zin in zoet maar als ik 1 hap heb genomen heb ik alweer spijt. nou moet ik zeggen dat dat wel minder begint te worden, een tompoes eet ik weer erg graag! maar het meest mis ik mijn broodje filet met ei!
Hmmmm broodje filet! Heerlijk die mis ik echt enorm.. En dan met uitjes en wat basilicumsaus en kappertjes en veeeeel sla op een bruin pistoletje.. Heerlijk...
Het is alweer een tijdje geleden dat ik dit bericht las. Ik heb het advies (en het was zwáár om daaraan te voldoen) maar opgevolgd. En we hebben een mega blije baby! Lees en huiver! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0