Volgende week woensdag vier ik mijn verjaardag in mijn klas. Omdat dit ook mijn laatste werkdag is (mijn ouderschapsverlof gaat in tot einde van dit schooljaar), ga ik een 'baby-dag' organiseren voor de klas. Ik heb hele leuke spelletjes geheel in het thema baby. Rekenen, spelling, weetjes, doe-opdrachten, enz... Maar nu ben ik op zoek naar snoep-speentjes om deze aan de kinderen te geven. Ik kan me herinneren dat Look-o-Look deze had, maar ik weet het niet meer zeker.... Weet iemand waar je deze nog kan krijgen?
Dat zijn toch gewoon snoep sleutels waarvan je de punt door het gat trekt? Die kan je overal kopen bij de supermarkt.
Bij de jamin heb je zowel die snoep sleutels waar je een peentje van kan maken en ze hebben ook die echte speentjes..
Klopt die snoepspeentjes van look o look zijn hier in de supermarkt gewoon nog te koop! Of op de markt!
Look o Look inderdaad. Deze week hebben wij ze nog gekocht bij de c1000, volgens mij was dat gewoon huismerk.
Ik bedoel namelijk de echte speentjes, niet die sleutels die je door het oogje trekt! maar misschien moet ik hier eens op de markt kijken!
Bij Jamin, zou ik zeggen, die hebben dat soort snoep wel. Ben wel verbaasd trouwens, snoep uitdelen op een basisschool? Bij ons mag dat helemaal niet... of gelden er andere regels voor de juffen?
Nou tips genoeg, thanks!!! Hier bij de Jumbo hebben ze ze niet meer, maar ik ga zeker even bij de andere winkels langs!
Jah dan wordt er een uitzondering gemaakt...over het algemeen doen wij als juffen/meesters meestal een plakje cake en dan een stukje kaas of zo. Maar soms ook een zakje chips.... Het is maar 1x per jaar en als de kinderen zelf trakteren wordt wel gevraagd om een gezonde snack. Maar omdat ik het dus nu in een baby thema doe, leek het me leuk om ze aan het einde van de dag allemaal een speentje mee te geven! Ze moeten nl die dag van alles doen rondom baby's. Speen spugen, luier verschonen, een puzzel maken van mijn zoontje, elkaar appelmoes voeren, moeilijke woordjes schrijven die met baby's te maken hebben, reken sommen, en weetjes vragen. Hoop dat het leuk wordt!