Ik heb sinds vandaag ineens onwijze jeuk aan mijn voeten, handen en billen en soms knieen. Ik wordt er gek van, koelen helpt niet ja eventjes maar na een paar tellen jeukt het weer. Ik heb vandaag weer de 1e antibiotice ingenomen vanwege wederom een blaasontsteking. De laatste kuur heb ik 2 weken geleden gehad en heb nu dezelfde kuur gekregen dus ik denk niet dat de jeuk daardoor komt. Is dit de 'zwangerschaps-jeuk' waar je veel over leest?? Wat kan de jeuk verminderen?? Hopelijk heeft iemand een tip voor me.
Koelzalf halen bij de apotheek of drogist dat helpt al aardig maar t kan ook liggen aan je hormonen dan is bovenstaande handig. Als t wel licht aan de antibiotica dan moet je contact opnemen met je huisarts je kan allergisch zijn nl
Dank je voor je reactie. Ik heb dezelfde antibiotica 2 weken geleden ook gehad en toen had ik nergens last van, kan dat dan nu ineens wel? Ik ga iig morgenochtend gelijk de HA bellen en neem het niet in voor ik gebeld heb. Ik wordt ondertussen echt gek vd jeuk Het tekt even weg en dan ineens is het er weer in volle glorie.... Zal niet veel slapen worden vanacht denk ik....
Pffff heb geen oog dichtgedaan Ik ga straks gelijk de ha bellen of het misschien door de antibiotice kan komen. Ook ga ik naar de VK bellen want heb sinds gisterenavond kramp onderin mijn buik dat soms met vlagen erger wordt....Heb nergens last van gehad en nu ineens die buikpijn.... Voel me er echt niet prettig bij
Heb net de ass. aan de lijn gehad en ze gaat het met de ha overleggen en ik mag na half 3 terug bellen. Dat moet hier altijd zo lang duren.... Ik neem iig geen nieuwe tablet in voor ik weet hoe of wat.
Nu op dit moment gaat het redelijk, heb gewoon mijn kleren aan en geen jeuk. Als het niet terugkomt is het indd van de antibiotice geweest, die neem ik dan dus niet meer en ben benieuwd wat de ha hieraan gaat doen.
en ben je al bij de ha geweest?? ik heb ook erg veel jeuk gecombineerd met oedeem, heb nu zalf en steunkousen gekregen, maar de ha vroeg wel 2 x of ik daarnaast ook buikpijn had , en jij hebt wel buikpijn??
Ik moet proberen om de kuur af te maken en heb mentholgel gekregen. Tot nu toe red ik het zonder de gel, de jeuk is nog niet zo erg geweest als de 1e keer. Het kan een reactie zijn op de antibiotica maar ook zwangerschaps-jeuk maar dat zullen we pas weten als de kuur klaar is.... De buikkramp heb ik gelukkig ook maar 1 nacht gehad en dit was waarschijnlijk door de blaasontsteking, terwijl ik er eerder geen last van had maar goed heb het niet meer gehad. De laatste dagen heb ik de jeuk eigenlijk alleen s'ochtends en trekt dan voor de rest vd dag weer weg.