Snoep

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Lori, 7 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chadee

chadee Actief lid

12 jun 2011
    234
    0
    0
    Huismoeder
    Gelderland
    Ik heb ook de eerste 20 a 22 weken gehad dat ik helemaal niets van snoep moest weten, alleen maar gezond eten, zoals 3 a 4 stuks fruit op een dag. De laatste 5 a 6 weken heb ik juist helemaal geen zin in gezond eten (ik eet het wel), maar alleen maar zin in snoep! De laatste 1 a 2 dagen trekt het weer bij, minder zin in snoep, weer meer zin in fruit.

2. Janna

Janna Fanatiek lid

@moi: als het een korte periode is, dat je geen / weinig vlees eet, kan het denk ik niet zoveel kwaad. Ben zelf jaren vegetariƫr geweest en eet nu af en toe biologisch vlees. Je kunt echt prima gezond eten zonder vlees. Als het wat langer duurt zou ik me eens verdiepen in vegetarische voeding. Misschien zijn er wel wat alternatieve producten waar je wel trek in hebt, die toch de voedingsstoffen bevatten, die je normaal gesproken vooral uit vlees haalt (vooral eiwitten, ijzer en vitB12).

Verder zelf niet echt zin in zoetigheid, maar daarvoor heb ik ook nog te veel last van misselijkheid. Ben al lang blij dat ik m'n brood en avondmaaltijden binnenhoud :D;)

3. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @snoep, nee totaal geen snoep voor mij, volop brood en ja, dus geen vlees of vis... moet zeggen ook nauwelijks groenten en wel fruit hoor... ik slik femibion, op advies van de gyn, en daar zitten alle b vitaminen, en vitaminen c en e en foliumzuur in...

misschien vanaf wat geruld gehakt...

Deel Deze Pagina