nja de titel zegt het al wat voor leuke eigenschappen heeft jullie maine coon of kat? ons maine coon meisje kwispelt met haar staart net als een hondje als je haar roept of aait dan gaat ze kwispelen echt enorm zwiepen met haar staart had gelezen dat het stress of aggressie is maar ze doet het echt uit blijdschap
Nou wij hebben een kat gehad die apporteerde (of hoe schrijf je dat) dan gooide je een muisje weg en die kwam hij dan braaf terugbrengen en wachtte net zo lang tot je hem weer weggooide. We hebben nu een poes die bijt uit liefde. klonkt heel stom maar als ze heerlijk ligt te kroelen gaat ze likken en dan krijg je standaart een beet. En dat is ze echt niet boos maar mega blij. Wij hopen in de toekomst nog een Maine Coon te mogen/kunnen nemen, vinden ze zoooo prachtig! Al lijkt ons nieuwste katertje wel heel erg op een MC
hihi wat grappig dit topic...wij hebben gisteren onze eerst maine coon katje gekocht. we moeten nog eventjes wachten want ze is pas 8 weken oud....ze gaat trouwens zoe heten.
Onze coon kater die kwam altijd bij mijn oksel liggen(zou vergaan van de geur whahaha) En dan ging hij liggen sabbelen op mn kleren En dan met zn pootjes net zoals een kitten doet! Zo lief!!!!!!
Een van mijn poezen (overigens geen Maine Coon) komt altijd melken als ik mijn badjas aanheb, ze zit al bij de deur van de badkamer te wachten als ik ga douchen, gek beest!
Mijn nieuwste katertje bijt ook uit liefde Wat ie ook heel fijn vind om te doen is om op mijn nek te gaan zitten wanneer ik achter de pc zit..dus helemaal om mijn nek gekruld en aan mijn oorlel sabbelen. Mijn andere kat staat 's ochtends standaard met mij op en loopt mee naar de douche. Wacht netjes totdat ik klaar ben en tijdens het afdrogen hebben we hele gesprekken met elkaar, hij geeft dan ook echt antwoord Dit gaat elke dag zo. Tijdje terug stond ik onder de douche en besefte me opeens dat ie er helemaal niet was. Heb meteen de douche uitgezet om hem te gaan zoeken, maakte me zorgen haha. Uiteindelijk gevonden op balkon..arm beessie was per ongeluk buitengesloten
1 van onze katten (hebben er 6 in totaal ) heeft een leuke tik haha die likt alles af wat nieuw is.. tv tafel plastic zakken vuilniszakken noem maar op.. is wel grappig, en 1 kater van ons gaat je wassen. wast je haar, je gezicht je handen en oh wee als je je hand dan weg haalt dan heb je gewoon nagels in je hand, niet echt prettig maar wel schattig.