Snoepen en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door BabsieG, 16 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Hallo allemaal,
    Dankzij internet ben ik erachter gekomen welke vitamines en mineralen een zwangerschap kunnen bevorderen en dat cafeine de vruchtbaarheid negatief kan beinvloeden. Maar hoe zit het met snoepen? Ik ben nl. nogal een (negatieve) emotie-eter. Als ik last heb van onzekerheid, frustraties, stress enz. dan snoep ik dit letterlijk weg (zoals ik ook alweer dagen aan het snoepen ben uit frustratie en verdriet dat het zwanger worden wéér niet gelukt is). Nu las ik dat suiker en snoep tijdens de zwangerschap slecht kunnen zijn, maar hoe zit dit vóór de zwangerschap? Kan dit de, zoals bv bij cafeine, de geslachtsklieren uit balans brengen? Ik hoop dat iemand me hier antwoord op kan geven. Mocht het geen kwaad kunnen, dan ga ik er nl. lekker mee door :)
    Alvast bedankt voor jullie reacties!

2. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    weet je bij alles waar TE voor staat is het algemeen bekend dat het niet goed is zolang je alles maar met mate doet hoef je je geen zorgen te maken meid wie weet hoe lang het wel niet kan duren (niet te hopen natuurlijk) voor je daadwerkelijk zwanger bent, en wat te denken van al die zwangere die hun partner de nest uittrappen om een stuk taart te pakken of een zak chips of 10 kilometer omrijden omdat ze bij dees of gene een broodje shoarma vandan willen... ;)

net als met drinken zou ik zeggen geniet maar met mate ;)

Deel Deze Pagina