ik hoor jullie altijd over rekbaar slijm praten,ik heb dat nog maar 1 keer gehad,sinds ik gestopt met de pil,en dat heb ik gehad in juni. vreemd!
hee danielle, troost je...ik heb nooit echt last van slijm, laat staan rekbaar slijm.. ik vermoed dat dat een beetje per vrouw verschilt.. Aoife
Hi, Als het goed is heeft iedereen dat slijm wel rond de eisprong, maar niet iedereen kan het waarnemen. Bij de een komt het er als het ware 'uitlopen' en bij de ander blijft het in de baarmoedermond zitten. Dus als je een regelmatige cyclus hebt kan je er wel vanuit gaan dat het goed zit, slijm of niet. groetjes, Snoopy
je hoeft het niet persee te merken hoor.. ik merk het ook niet altijd en vaak.. en ben toch echt 2 keer zwanger geweest.. omdat je het niet merkt zit het er nog wel maar meer in je baarmoedermond..
Normaal gesproken liep het er bij mij dus altijd uit , juist in de maand dat ik zwanger werd helemaal niet, ik dacht zelfs dat ik geen eitje had gehad (werd zelf ook onzeker over al die verhalen over dat rekbare slijm), dus niks om zorgen over te maken hoor
vraagje: als je ei wel bevrucht is, krijg je dan evengoed nog dikke, melkachtige afscheiding? misschien beetje rare vraag, maar ik heb meestal voor mijn menstruatie veel last van afscheiding, nu moet ik dinsdag ongesteld worden maar tot nu toe blijft mijn onderbroek nog lekker fris en droog zeg maar haha nou spannend, nog 3 dagen wachten
Bij mij ook geen rekbaar slijm hoor. Ik had gisteren duidelijk mijn ei, maar geen rekbaar slijm. Wel wat meer afscheiding, beetje melkwit, maar verre van rekbaar...
Bij mij is het altijd zo'n enorme kwak transparante-beetje-melk-er-door- heen gelei, daar lijkt het echt op. En weet sinds vandaag pas wat het dus eigenlijk is en wat ik me wel altijd afvroeg waarom dat 1 keer in de maand zo heftig was! Leuk!
Dit heb ik deze keer dus precies zoals jij, ik hoop dat het bij mij hetzelfde resultaat geeft.... Voor jou in ieder geval Van Harte Gefeliciteerd! Liefs Sam
misschien omdat je er nu eigenlijk voor het eerst er pas een beetje op let zeg maar een voorgaande periode niet omdat je toen niet wist dat je daar op kon letten om te wetem dat je in je vruchtbare periode kwam? succes