Nou het onderwerp zegt het al kan dit kwaad voor de baby hij zal beginnen zodra ik 37 weken ben zo ongeveer , of kan ik beter wachten tot de baby geboren is ? Graag hoor ik jullie mening ben zelf er bang dat ik de baby ermee beschadig
Ik zou er zelf niet asn moeten denken omdat ik niet zou willen bevallen met een stucadoor in huis, maar misschien ga je toch zeker naar het ziekenhuis. Maar goed dat vroeg je niet, het lijkt me geen kwaad kunnen, verven kan ook gewoon ik neem niet aan dat de kleur in stuc heel anders is.
Bedankt voor je reactie ik beval in het ziekenhuis gewoon omdat ik het zelf wil maar je hebt natuurlijk verf op waterbasis en terpetine nou weet ik niet of dat voor de muur dus stucwerk ook zo is
Schilders mogen niet meer binnen werken met verf op terpetine basis, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat voor een stukadoor hetzelfde geldt en hetgeen hij gebruikt dus ook niet schadelijk is. Maar zou het voor de zekerheid idd even aan hem navragen. Zelf zou ik liever hebben dat het nog tijdens mijn zwangerschap gebeurde (er van uitgaan dat je idd ondertussen niet bevalt) dan dat het gebeurd als de baby net geboren is. Zou daar niet aan moeten denken om toen in de troep en drukte te hebben gezeten...
Houdt er ook rekening mee dat het flink stoft. Ik weet ook niet welke ruimte je laat stucen? Moet je ruimtes ontruimen? Wat dat betreft zou ik er zo laat ook niet op zitten te wachten. Maar of het kwaad kan weet ik niet?
Het gaat om mijn gang en overloop en nee ik weet ook niet of het heelmerg slim is maar straks wanneer de baby ermis doe je het dan miss ook niet meer vanwege de stof en geur en troep dus ik vind het een lastige keuze
Ik neem aan dat je daarvoor in elk geval niet met meubels hoeft te schuiven. Dat scheelt al veel. Kun je Hulp regelen met poetsen? Ook voor als je net dan bevalt? Mijn tante heeft met hetzelfde termijn kozijnen laten vervangen en beviel dus toen.
Meid geen zorgen. Kan echt geen kwaad. Wat denk je wat je buiten inademt aan fijnstof e.d. Hier ook net verhuisd.. Dan komt de stucer, dan de schilder, dan de elektricien. En als je er niet gerust op bent later doen.
Ja ik heb eventueel mijn moeder in de buurt maar we hoeven idd geen meubelen te verschuiven en wat stof aan gaat deze stucer plakt de grond wel netjes af dus eigenlijk hoef je daarna dus maar te stofzuigen en te dweilen en eventueel de meubelen die in woonkamer slaapkamer staan af te stoffen ik denk dat we de gok maar gewoon moeten nemen de ramen en deuren kunnen ook gewoon open natuurlijk is niet koud of zo dus de perfecte weersomstandigheden , dank je wel dames voor jullie reactie
Als hij buiten mixt valt het met het stof binnen heel erg mee. Kan prima hoor. Is gewoon gips met water dus niet schadelijk.