Dames, ik ben altijd wel een snoeperd geweest, vooral dropjes of andere snoepjes kan ik niet vanaf blijven. Nu met zwangerschap probeer ik er wel op te letten, maar an het toch niet laten om elke dag een paar snoepjes t enemen (lees: stuk of 10). Voor mijn bloeddruk maakt t niet veel uit, die is aan de lage kant. Maar toch denk ik elke avond in bed: waarom snoep ik nou zoveel en neem me voor het de volgende dag niet of veel minder te doen. maar de volgende dag kan ik de verleiding dan toch niet weerstaan. Snoepen jullie ook veel of niet?
Hier PRECIES hetzelfde. Ben altijd een snoeperd geweest. Ben zo dol op drop en nu tijdens de zwangerschap al helemaal. Vooral deze: http://6446.static.securearea.eu/Global/Files/Website/6446/ProductPhotos/Large/1538820.jpg http://6446.static.securearea.eu/Global/Files/Website/6446/ProductPhotos/Large/1538856.jpg http://www.onssnoep.nl/wp-content/uploads/wpstorecart/IMG_0037.JPG Ik heb elke dag weer spijt, maar kan er gewoon niet van af blijven. Ik moet gelukkig niks hebben van chocolade en chips enzo.
Ik heb t juist heel erg met koekjes enz. Ook sta ik gemiddeld 1 x per week brownies of muffins te maken . Hoe dom ook, ik denk stiekem bij mezelf ík word nu toch al dik, dus een paar kilo meer of minder.. afvallen komt straks wel weer.
Ik had dit beide zwangerschappen ook zo erg, en echt geen 10 snoepjes hoor! Aan het eind, zo met 38-39 weken at ik hele pakken magnums op, vreselijk! Ik kwam niet veel aan en at ook mijn vitamines dus de vk vond het niet zo erg. Tot mijn grote verbazing was alles na de zwangerschap er ook zo weer af.
Ik ben ook helemaal gek op snoep, chocolade en chips maar ik geef er niet aan toe. De enige manier waarop dat kan is het niet in huis te halen dus dan ook steeds tegen een lege kast aan te kijken. Dan neem ik dus maar een extra boterham. Ik wil graag als ik bevallen ben mijn eigen lijntje weer terug (zo snel mogelijk) dus daar doe ik het voor. Tot nu toe lukt het prima gelukkig!! Natuurlijk mag ik net als voor de zwangerschap best af en toe wat lekkers trouwens hoor! Maar niet meer als normaal!
hier ook een snoepgek ik ben idd ook erg verzot op dropjes maar de laatste paar dagen zijn de pakken waterijsjes niet aan te slepen ben ik ook zo dol op haha
Gelukkig ben ik niet de enige T is niet dat ik veel aankom, tot nu toe 3.5 kilo. maar ik maak me dan zorgen om de gezondheid van de baby of dat hij/zij straks een suikerverslaving heeft. T is niet alleen snoepjes, maar ook savonds koek en chips (al probeer ik dat ook wel te matigen en dat gaat op zich wel). T geeft gewoon zo'n gevoel van: waarom kan ik t niet laten staan voor die kleine? Eet gelukkig wel genoeg groenten en fruit (moet elke dag salade hebben en fruit ben ik ook verslaafd aan), misschien helpt dat haha.
soms denk ik tis niet goed maar vaak denk ik k leef ook 1 keer dus achja wat zal t ook! ik kan dan met gewicht ook veel hebben hihi ook zo iets net vers brood gehald (wit sesam) en n bakje huzaren salade normaal eet ik 1 of 2 broodjes.. nou heb er net 4 ogepeuzeld.. omt gewoon omdat ik ze lekker kapot scheurde en dan door dat bakje en hmmmmmmm hahahahahaha
Verslingerd aan maoam, kaaschips, mini magnums, zwart wit ballen... noem ut maar op. Als ik er vanaf blijf dan is alles goed. Zodra ik er 1 neem, wil ik meteen alles opeten. Gister besloten (toen ik mega veel snoepzin had) om wat druifjes, een appel en een kiwi te snijden en te eten. Was daarna ook heel trots op mezelf
Ben niet de enige gelukkig Ben ook verslaafd aan snoepjes en chocola! Misschien dat ik daarom zoveel ben aangekomen, kon voor m'n zwangerschap zoveel eten als ik wilde maar dat gaat nu niet meer op helaas
Ik heb 2 dagen voor het eerst positief gestest. De reden dat ik ben gaan testen was omdat ik een klein beetje misselijk was, maar gek genoeg wel de hele tijd zin had in snoep. Kon er gewoon niet van af blijven! Werd een beetje apart.... Ohja: verse sapjes, de hele dag zin in
gek eigenlijk... ik hield altijd wel een snoepje tussendoor, maar sinds ik zwanger ben wil ik granny smiths hebben, terwijl ik die dingen eerst verschrikkelijk vond! nu eet ik ze vooral s avonds voor de tv. heeeeeeerlijk. snoep? nouja, een muntdropje of drie of twee honingdropjes. hooguit. de rest? nee bedankt, geef mij maar die appel!
Herkenbaar. Normaal eten kan ik niet weerstaan... maar zoetigheid en vooral snoep hmmm gaat er dan wel weer in
Ik ben normaal gek op chocola,maar moet t nu echt niet. Drop (vooral zoute) en snoep gaat erin als koek...en niet 1,maar een hand vol!Gelukkig heeft mijn vriend niet zoveel koopavonden(supermarkt)meer dua hij neem de boodschappen mee.Hij houdt niet van snoep dat neemt ie ook niet mee.Terwijl al ik boodschappen ga doen ik die hele winkel leegkoop.....Gelukkig was ik 6 kilo agpfgevallen en zijn er nu nog maar 2 bij.
Ik heb t de eerste helft van de zwangerschap altijd met fruit appels grapefruits aardbeien sinaasappels noem maar op warm eten of brood gaan er niet in. tweede helft is de jamin mn grootste vriend! vooral de chemische snoepjes watermeloentjes, citroentjes, zure matten en nog meer bende! heb nu al zin in de tweede helft *droomt weg *
Als ik niet rond was door de zwangerschap, dan was het wel van de chocolade!! Als ik eenmaal begin is er geen stoppen meer aan
weet niet of het al gezgt is maar drop schijnt niet goed voor het vruchjte te zijn,.. Ik snoep veel meer dan voorheen.. met mezelf afgesproken nu echt te gaan minderne.. heb trouwens veel minder honger...
pff, ik eet alles wat los en vast zit, heel erg eigenlijk. Van alles als het maar veel is In de eerste zwangerschap vrat ik alleen maar fruit, heel gezond zou je denken, maar ik at wel 6 of 7 stuks op een dag. Dat is echt te veel. Mijn vk heeft mij ook serieus gewaarschuwd om het bij max 3 of 4 stuks te houden, de rest is alleen suiker wat je binnen krijgt.
Hier ook een snoepert Zwart/witjes, milka chocolade met daim, chocotof, snickers en er achteraan zure matten en napoleon citroen. Ik word niet misselijk en kan echt alles door elkaar eten. Vreselijk eigenlijk nu ik er zo over nadenk hihi *stopt ondertussen nog een napoleon in der mond * Maar ik probeer me te beperken tot 's avonds na t eten. Ik eet ook gewoon m'n fruit, brood, groente enz. Tot nu toe 3 kg aangekomen, dus dat valt volgens mij best mee