Chips Chips Chips Chips Chips Autodrop bosvruchtrode Cadillacs Haribo cola flesjes En heel veel dingen die ik niet meer mag hebben sinds ik weet dat ik lactose intolerant ben hahaha
Door dit topic heb ik maar even 2 zakken zoute drop gehaald, men wat ben ik misselijk nu maar het was zo lekker.
Wat lees ik hier héérlijke dingen!! Ik ben vooral gek op alles met chocolade en verschillende soorten koeken. Maar sommige snoepen best veel als ik dit zo lees. Pff... Ik zou willen dat ik dat kon, maar dan word ik tonnetje rond
Wat ik erg lekker vind: Tikkels, die met drop en fruit Sinassnippers Fruittella Kleurendrop, dat zijn van die gekleurde staafjes met drop erin Nibbit chips Mentos in verschillende smaken Bonbon bloc praline puur
Even uppen Iemand een idee welke supermarkt al van die gele bokkepootjes verkoopt (paasassortiment) Heb er al tijden zin in
Chocola. Helaas nu al een tijdje mee moeten stoppen omdat ik er opeens teveel buikpijn van krijg. Misschien maar goed ook want de repen vlogen er doorheen
Tumtum! En dan de heilige drie eenheid van een roze hard snoepje, chocolaatje en een zacht snoepjes ( groen ) en die alle drie tegelijk opeten. Zooooo lekker!
Oké, ik heb net een hele zak haribo ruitspekjes met suiker op en ondertussen kaas tucs gegeten. Ik heb geen idee wat ik van de combie vind, maar de spekjes waren echt heel lekker.
ik zal morgen even bij de deen kijken als je die toevallig in de buurt hebt. Zag al wel gele mergpijpjes bij de aldi, die zijn ook zo lekker
Ik hou helemaal niet van zoet dus geen enkele snoep, koek of chocolade Daarentegen is er geen chips soort of nootje wat veilig is voor mij