Die koala beertjes hebben ze volgens mij een tijdje bij de lidl gehad. Veel dingen wat hier nu voorbij komt verkopen ze in duitsland nog wel daar in de supermarkt. Van dat poeder om drinken mee te mKen en idd ook die koala beertjes.
Die citroentjes kaugom en in het midden van het "citroentje" zat zuur spul hihi! Of die zakjes met poeder, aarbei en sinasappel met een eetbaar dipstokje erbij, is nog te koop bij Jamin. Heet double dip. Of die mierzoete kaugom in die tubes waar na 3 keer kauwen de smaak af was
Die koalabeertjes verkopen (verkochten? is alweer 2 jaar geleden voor mij) ze nog bij De Tuinen Edit: op de website staan ze er nog, dus neem aan in de winkel ook Koala Shoko | De Tuinen
Indonesië...daar kom ik nooit Duitsland kan ik nog voor omrijden. Kortom, denk dat we toch echt te weinig op vakantie gaan
Wat er nog wel is: - Koetjesrepen (vind ze niet meer lekker) - Bros (die is niet lekker luchtig meer ) - Winner Taco's (alleen zijn er nu alleen nog maar nepperds en die vallen tegen) - Mars/Snicker ijs (te duur ) - Kinderchocolade (geen idee waarom we die nooit meer kopen eigenlijk..) Wat er (voor zover ik weet) niet meer is: - Cheetos Frites - Pastrelli's (Van die chippies die op pasta leken, drie smaken had je geloof ik) - Tarly
Is tarly er niet meer? Dit aten wij ook nog weleens. En cous cous mix, die hadden we ook altijd van ik geloof Honig. Nergens meer te bekennen.
Ik heb vroeger bij de Jamin snoep gekocht wat in een kartonnen doosje zat. Per doosje 1 smaak bijv citroen waren kleine balletjes met reliëf. Zou ze heel graag nog weer keer proeven maar nooit weer gevonden. (het waren geen dummie)
ik zoek deze: http://obchod.activa.cz/public/images/1035/71035/05082006350.jpg weet iemand waar je die kan kopen??? net bij boni, ah, lidl én c1000 geweest. en niemand heeft ze
Bij ons bij de Hoogvliet hebben ze het nog. Heet Choba en zit u in een kuipje ipv een papiertje. Ik had het er afgelopen weekend nog over met mijn broer!
Ik heb nachtmerries gehad van Dummy's haha De kauwgom met Garbage pall kids plaatjes en ze hadden bij de Jamin van die repen met honing etc... En die waren heerlijk, weet alleen niet meer hoe ze heten.
ja waren voetjes die ijsjes ook zo lekker zie hier ook al zoveel lekkere dingen voorbij komen die ik vergeten was maar nu ik ze weer zie mmm jammie superslecht dit topic
Kent iemand die snoepjes van BonBon nog, echt hele foute namen ook : Smultietjes, meeuwenflatsen, mierenzeikers en er waren er nog wat, kan er even niet op komen