https://www.google.nl/search?q=ufo+snoep+vroeger&client=safari&hl=nl&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=k6YbUsCpHI-V7AaxjIHoAQ&ved=0CAgQ_AUoAA&biw=320&bih=416#biv=i%7C17%3Bd%7CpfkyIi0WnJAnXM%3A deze en natuurlijk eetpapier
Volgens mij wel, maar of de smaak nog steeds hetzelfde is. Wij hadden in Uden vroeger een snoepwinkel waar je nog van die grote brokken jodenvet en stroopsoldaatjes kon krijgen. Smullen
Die zijn bij de Appie te koop laatst voor Gijs gekocht En volgend mij heeft iedereen dit ook wel gehad https://www.google.nl/search?client=safari&hl=nl&tbm=isch&sa=1&ei=-KYbUrLeK-ab0wWZj4HIDw&q=snoep+van+vroeger&oq=snoep+van&gs_l=mobile-gws-serp.1.0.0j0i24l4.13583.21829.0.22969.20.13.3.4.4.0.501.3657.2j1j6j1j2j1.13.0....0...1c.1.25.mobile-gws-serp..2.18.3473.2Hc5Jww8pFo&biw=320&bih=356&sei=EqcbUt6AGJKa1AXi4IBQ#biv=i%7C68%3Bd%7CgTBmtBs_T7GyCM%3A
Ik ben in gedachten weer bij m'n opa en oma in de kelderkast, daar stond altijd een rij met blikjes frisdrank
Kauwgom met dropsmaak. Gelukkig nog gewoon te koop in Zweden en Denemarken, dus tijdens vakantie eens goed uitgeleefd!
Die had mijn oma vroeger aktijd voor ons. Pas had een kindje ze uitgedeeld op de opvang van de jongste. Ze waren zoooo smerig, ik heb ze weg gegooid. En vroeger vond ik ze altijd zo lekker. Hoe KAN dat .
Die neemt mijn moeder elke keer mee als ze naar frankrijk gaan voor me. Gelukkig zo'n 1x in de 2 maanden haha!
Wordt sinds kort weer in Nederland verkocht, meestal onder de naam borsthoning of massé. O.a. op de grotere markten bij de snoepkraam en bij van die echte snoepwinkeltjes. Er schijnt in Roemenië een fabriek te zijn waar het nog gemaakt wordt, en het schijnt een grote nostalgie-hit te zijn.
Schuimblokken zijn er nog. Heeft mijn zoon vandaag nog eentje gehad. We hadden ook altijd van die koekjes met een figuurtje en daar zat een rondje bij en dan kon je dat koekje daarin zetten. Tijd terug hadden ze die nog bij de lidl maar kan ze nu niet meer vinden.
Bico's! Die hebben ze bij de sligro nog. We hadden ze dit jaar weer gekocht voor kamp, alleen zijn het vooral de stafleden die ervan snoepen, hahaha.