snoepjes en koekjes

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door bloemetje1, 30 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloemetje1

    bloemetje1 Fanatiek lid

    13 apr 2009
    1.282
    125
    63
    vandaag weer de koekjestrommel en snoeptrommel bijvullen,maar wat hebben jullie in de koek en snoeptrommel voor na school als de kinderen wat lekkers willen?
    had nu fruittella en winegums erin en in de koektrommel had ik van die chocolade biscuitjes met suiker erop.
     
  2. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.137
    4.354
    113
    Home
    lange vingers
    volkoren biscuitjes
    chocolade met hazelnoot en praline
    mini stroopwafels

    snoep heb ik eigenlijk nooit in huis
     
  3. Regina88

    Regina88 Niet meer actief

    Dinokoeken, galettewafels en lange vingers. Soms krakelingen.

    Snoep meestal spekjes of manna. Af en toe een druivensuiker lolly. Hij is niet zo dol op snoep. Het begint nu langzaam te komen nu er op zijn schooltje wordt getrakteerd met snoep. Ben daar geen fan van.
     
  4. maliro

    maliro Niet meer actief

    Koekjes: beschuitjes (wit of volkoren), lange vingers, fouret, altijd iets simpels. Op zondag krijgen ze bij oma een stroopwafel of gevulde koek.

    Snoepjes: vitamientjes. Verder koop ik nooit snoep. Dochter heeft onlangs een grote pot van iemand gekregen dus daar mogen ze 1 per dag van. En in het weekend mogen ze een bakje chips.
     
  5. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.496
    24.372
    113
    Koek:
    Oreo’s, maria biscuit, chocoladebiscuit, lange vingers, e.d. Maar koek koop ik niet zo vaak. Als het op is moeten ze weer even wachten.

    Snoep:
    Dummies, haribozakjes, fruitella en dan nog een apart trommeltje met zure matten en vergelijkbaar gesuikerde snoep.
     
  6. cactusje

    cactusje VIP lid

    12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Wij hebben eigenlijk van alles aan koek en snoep. Een theebiscuitje en een zakje starmix is eigenlijk wel favoriet. Nu liggen er ook skittles maar die heeft de oudste nog niet ontdekt. Ze zijn dol op een snoepje en een koekje maar gelukkig zijn ze net zo dol op fruit
     
  7. mol81

    mol81 Niet meer actief

    Geen snoep en altijd maar 1 soort koekjes. Meestal eierkoeken.
     
  8. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.389
    3.259
    113
    Wij hebben nooit snoep in huis, kinderen mogen in het weekend snoep scheppen bij de jamin. Daar kunnen ze zien waar geen gelatine in zit.

    Koekjes meestal speculaasjes, Maria biscuit en lange vingers.
     
  9. Meisje@12345

    Meisje@12345 Fanatiek lid

    19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Snoep heb ik eigelijk nooit in huis, veder wissel ik af met dora koekjes, liga, rozijnen, Maria biscuit
     
  10. Katenhond

    Katenhond Fanatiek lid

    14 aug 2014
    1.394
    174
    63
    Hier geen snoep en ook niet standaard koek. Als er koek is, krijgen ze daar van maar meestal een fruitreepjes, yo yo bear, rijstwafel of een banaan of appel oid.
     
  11. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
    Ik ben een enorme zoetekauw.

    Bij de kleine is favoriet: roze koek (kleine variant) en qua snoep: Hamburgers (action) en van die zure slangen, maar smarties gaat er ook makkelijk in.
     
  12. sweetL

    sweetL Fanatiek lid

    8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier is mijn zoontje gek op van die fruitreep koeken, die liggen er dus in 2 smaken, en dora koekjes.

    Verder hebben we haribo zakjes ( beertjes )
    Koekje krijgt hij dagelijks, snoepjes alleen bij bijzondere dagen als we weg gaan.
    Hij is trouwens veel gekker op rozijntjes, mandarijntjes en appel ( en krentenbollen!)
     
  13. NORAH1979

    NORAH1979 Fanatiek lid

    18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Hier eigenlijk nooit koek in huis. Behalve voor visite. Dan halen we wat in huis. Snoep wel : zure matten, lollies en maomam dingen.
     
  14. maliro

    maliro Niet meer actief

    Beschuitjes = biscuitjes
     
  15. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.333
    250
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb altijd koek in huis. Milkbreak, sultana, peperkoek, kinderkoekjes, soms eierkoeken.
     
  16. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.540
    7.043
    113
    Koekjestrommel heb ik niet, we eten nooit koekjes, behalve mijn man op zaterdag met zijn personeel en zondag, maar dan heb ik vaak een pak met grotere koeken liggen zoals gevulde koeken enzo.
    We hebben 2 snoeptrommel, die noemen ze 'de kleine trommel' en 'de grote trommel'. In de grote zitten uitdeelzakjes snoep, die mogen ze op zondagochtend, en in de andere trommel zitten wingegums, dropjes enzo, daar mogen ze er elke middag 1 van.
     
  17. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Wij hebben een trommel hier voor de kinderen waar van alles in zit wat we op dat moment in huis hebben. Dat kan zijn: zakjes haribo, fruitella, lolly (dat krijgen ze vaak met feestjes en traktaties), liga, sultana, ontbijtkoekje, verpakte eierkoekjes etc.
    Voor mij zijn dat soort dingen allemaal hetzelfde en wordt er 1 keer per dag iets uit gepakt.
     
  18. In your eyes

    In your eyes Niet meer actief

    Op dit moment zijn oreo's en filipino's favoriet.
    Ik haal koekjes altijd op de markt omdat dat vaak ruim de helft scheelt.

    In de snoeptrommel zit op dit moment: gummiberen, spekjes, drop, kikkers, nimm2 (soort fruitella), schuimbanaantjes, yoghurt-gums, zure krakelingen en lolly's. (De spekjes, krakelingen en lolly's waren over van de traktatie ;))
     
  19. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.949
    15.249
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Snoep: bananenschuimpjes (zonder suikertjes erop) van die hartjes ( 1 euro per zakje), soms winegums.
    Koek: speculaasje, volkorenbiscuit ( digestive), en nu zijn de kruidnootjes heel populair ;)

    Lollies koop ik zelden tot nooit, die krijgen ze enkel als ze bij opa/oma zijn geweest.
     
  20. Manque

    Manque Niet meer actief

    Geen snoep, wel koekjes: liga's, langnekken, brosse eierkoeken, speculaasjes, dat soort dingen zitten er hier in de trommel.
     

Deel Deze Pagina