Snoepjes van de kassière.

Discussion in 'De lounge' started by Jsvlinder, Mar 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    Sam mag straks ook echt wel ergens een snoepje eten hoor, doe ik echt niet moeilijk over :D van dat ene snoepje bij de kassa gaan ze echt niet dood !! zo wordt het boodschappen doen voor de kids toch ook een stukje leuker? en zeuren ze denk ik ook minder om zakken snoep als ze weten dat ze bij de kassa of kaasboer iets lekkers krijgen..

snap ook niet goed dat sommige hier zo moeilijk over doen :D maar iedereen zijn mening natuurlijk he. en moet je zien wat kleine kinderen idd in hun mond stoppen. dat snoepje bij de kassa legt ze echt niet om hihi

2. kikker2

kikker2 Bekend lid

Jun 8, 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    hahaha, dat zei ik ook toen mijn dochter net geboren was, maar als ik zie dat ze het als 4 jarige erg lekker vind, doe ik er niet meer moelijk over, het zijn maar kleine dropjes en ze vragen het altijd eerst! en wat de hygiene betreft, mijn zoon van 1,5 jaar oud ligt ook wel eens over de vloer te dweilen in de supermarkt, )ooooooh!
    maar mijn kinderen zijn nooit ziek! en dat wijd ik ook daaraan. Niet te paniekerig doen. Als je alles gaat verbieden wordt het juist erg aantrekkelijk.
    Ik weet niet wat jij het leukste vond toen jij klein was en je ging mee boodschappen doen, dat was wel het stukje worst, kaas enz. of mocht jij dat toen ook niet;)

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Hier ook... en ze hebben het mij tot nu toe ook altijd nog gevraagd.

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Nog nooit gezien dat ze een snoepje bij de kassa weggeven.
    Wel een worstje bij de slager en dat vind ik ook geen probleem

5. haha die van ons ook, weet ook precies waar ze de lekkerste snoepjes hebben :D

6. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ik heb biomedische wetenschappen gestudeerd trouwens en professor daar zei dat kinderen die op een boerderij wonen veeeel minder ziek zijn en veel minder allergieen hebben, juist doordat ze altijd door de modder ploeteren, met viezigheid in aanraking komen en veel bij beesten in de buurt zijn :D

volgens mij worden we af en toe iets te 'steriel' hier :)

7. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

ik stond laatst ook verbaasd te kijken naar het snoepbakje bij de appotheek:$

8. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

idd ,net zo handig :D

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hier krijgt ze het ( nog) niet omdat ik het niet nodig vind. maar voor het vieze? nou mensen.. kindje ook maar niet buiten laten spelen dan, dieren laten aaien, in de zandbak laten spelen en in winkelwagentjes laten zitten. en al helemaal niet aan deurklinken of roltrappen laten komen!!! mijn hemel zeg van een beetje bacterieen krijgen ze niks hoor. bacteriieen zitten overal.

10. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Nou moeilijk? Ik heb dus in dat algemene bakje op mijn werk eens gezien dat iemand er een snoepje uitpakte die gewoon nog allemaal bloed aan zijn handen had. Ik heb het daarna gelijk weggegooid ,wat goor.Maar ik zal het maar niet zien en je kindje pakt het er daarna doodleuk eruit. Nou dan doe ik maar liever moeilijk ,maar mij niet gezien.

11. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ik kom het ook niet vaak tegen dat mijn zoon een snoepje aangeboden krijgt maar als het gebeurd dan vragen ze het (tot nu toe dus) wel aan mij eerst.
    Het gewoon geven zonder te vragen vind ik ook niet kunnen!

Oh en dat verhaal van dat de cassiere het zakje gewoon opentrok en aan het kindje gaf vind ik echt aso. Ben zelf ook cassiere en zoiets zou ik dus nooit doen!

12. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Tuurlijk, je moet toch in aanraking komen met dingen? Om weerstand te krijgen?

Woonde zelf vroeger ook bij boerderijen, zat vaak genoeg vol blubber, en ben nog steeds nooit ziek :p

Mn kinderen ook nooit, en die mogen ook vies worden.. Vind het een beetje "sneu" dat het allemaal maar netjes en schoon moet.

Tuurlijk, t is hier geen zwijnen stal, en ik eet ook echt geen rauwe kip. Jas aan, vind ik dan wel weer belangrijk. Maar verder? Plezier en leven is voor mij belangrijker :)

13. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Naja wat onbeschoft. Ik had gezegd van: "ik wil een nieuw ONGEOPEND zakje en vreet jij zelf dit zakje maar leeg".

Ik weet niet wat ik zou doen als ze mijn kind een snoepje zouden aanbieden/ geven. Ik vind het ook een beetje lullig om het af te wijzen.

14. BoBam

BoBam Niet meer actief

Brood bij de bakker en een plakje vlees bij de slager dat
    mag van mij wel, maar inderdaad ik wil ook niet dat hij snoepjes
    krijgt bij een kassa en al helemaal niet zonder papiertje!

15. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ja omdat je dat op dat moment ziet ja, maar als je kind op straat kruipt, of op het strand, en hij of zij stopt iets in zijn mond, kan daar ook wel bloed aan zitten, je weet nooit wat ergens mee is gebeurd. tuurlijk is dat goor als je dat ziet, dan zou ik het zelf ook niet geven als ik het zou zien gebeuren, maar je kan niet van alles de 'herkomst' bepalen hihi ....

16. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

hier vragen ze het altijd mag ze een snoepje?
    en ja dat mag ze altijd van me.

Waarom? inderdaad ze zal wel viezere dingen in haar mond stoppen. Wat denken jullie van een speeltuin? De glijbaan in de zomer plakt ook altijd. Daarna hup lekker hand in haar mond denk dat het geen kwaad kan.

Goed voor haar weerstand zeg ik dan maar.

17. wat dacht je van krentebaard oorsmeer snotpinnen en hoesten zonder hand voor de mond en dergelijk bij de kindjes onder elkaar

je kan er echt niet panisch boven op gaan zitten hoor.
    dan heb je een dagtaak erbij

en je kan wel zeggen ze krijgen het niet, maar die kids zijn echt niet gek, die zien dat andere kindjes wel wat uit dat *vieze* bakje krijgen, dus die gaan alles doen om dat ook te krijgen

18. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    zal maar niet vertellen dat mijn vriendinnetje ooit met een tampon in haar handen stond met wat is dit???

en mijn broer ging laats een cash zoeken samen met zijn zoontje
    en op de plaats waar die verstopt lag lagen ook spuiten van junkies.

19. MissMom

MissMom Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vond het ook super aso maar was blij dat het om chips ging en volgende keer stap ik linea recta naar de manager.
    Vond het eigenlijk sneu om actie te ondernemen verder omdat ik niet weet wat de consequenties zouden zijn voor dat meisje maar denk dat ze in vervolg wel zal nadenken.

Trouwens, mijn dochter mag ook buiten lekker aanklooien en zand heeft ze ook al vaak genoeg gegeten en er komt vast een dag dat ze gras hapt maar het is gewoon mijn principe dat ik dat niet wil.
    In de dierentuin mag je de diertjes ook niet voeren ;)

20. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ben ik wel mee eens hoor. Kijk als iedereen er in zit te graaien dan zeg ik ook nee. En het moet wel aan me gevraagd worden of ze een snoepje mag. maar asl Emma straks oud genoeg is mag ze best het snoepje hebben. Vroeger kregen wij ook bij de slager een plakje worst en bij de melkboer een snoepje heerlijk was dat altijd dus waarom zou ik mijn kind dat verbieden?

En onhygienisch? Dan denk ik gelijk aan als kinderen in de zandbak mogen, of spelen met speelgoed van een 'vriendje of vriendinnetje is ook niet echt hygienisch toch? maar hoort er toch bij?

Share This Page