Mijn dochter mag verder altijd in de modder spelen of wat dan ook, ze is ook nooit ziek. Maar wat eten betreft ben ik nogal strict.
ja hoor mijn dochters mogen best een snoepje, broodje, plakje wordt of noem het maar op.... juist lief toch!
whahahaha, dit deed ik vroeger, had een hele bek vol....maar ben verder gezond en nooit ziek, dus mischien nog ergens goed voor geweest. en hier krijgen onze kids een snoepje als ze dat willen, want als ze het eenmaal vragen of ze een snoepje mogen dan zie ik die verlekkerde bekkies alweer kijken en wie ben ik dan om met een gillend en krijsend kind naar huis te gaan die van mama geen snoepje mag!?
whahaha wat een topic weer zeg.. Pff hier heb ik me nou nog nooit druk om gemaakt. Als het netjes gevraagd wordt, het een schoon bakkie is met 'onbezoedelde' snoepjes en hij die dag niet al voldoende lekkers naar binnen gewerkt heeft krijgt hij uiteraard gewoon een snoepje. Als een of andere smeerkees met viezige snottebelhanden een ranzig aangesoebbelt snoepje aan mn zoon geeft zonder te vragen, gaat dat feest uiteraard niet door.
Ik vindt het niet erg als ze van een kassière een snoepje of een (ballonnetje) krijgt. Zolang het maar niet van die harde dingen zijn, waar een kind in kan stikken.
Ach kom zeg, dan had het halve land hier allang stijf gestaan van de mensen met geelzucht, want lang niet iedereen (zelfs de mensen die zeggen het wel te doen) wast zijn/haar handen na ieder toilet bezoek hoor
Ik snap niet waar sommige mensen zich druk over maken.. Er gaat zeker nog wel eens iets ranzigers hun mondje in dan een lekker snoepje van de drogist oid. Als Faye straks ouder is krijgt zij gewoon een snoepje!
Klopt, mijn broertje heeft het gehad, en er zijn zelfs campagnes over geweest. Maar hee, doe je ding zou ik zeggen.
gisteren ging er nog bijna een worm in kon nog net door de moeder van een hier spelend kindje uit dr mondje gehouden worden ik wil ook niet weten wat er wel in gaat als ik er niet bij ben...ach goed het kind is nooit ziek, terwijl ik bij de oudste veel strikter was in alles, die mocht dit niet en dat niet...en die heeft qua ziektes altijd wat en iedereen moet zelf maar weten wat hij doet
hallo, bij "mijn" supermarkt waar ik regelmatig kom, krijgen de kinderen altijd een snoepje..maar op de een of andere manier slaan ze mijn zoontje altijd over..of bijna altijd. Maar hij is er niet zo gek op..vind dat je het altijd eerst aan de ouders moet vragen.... maar je moet het wel concequent doen. Dus afschaffen, want ik vind het sneu als ze 't wel vraagt en een kind mag niet...(vind ik dan, he?)
Ik zou zeggen ieder zijn ding toch.. de ene ouder vind het prima de andere ouder heeft er moeite mee!! Ik zou me er persoonlijk niet druk om maken.. je weet gewoon niet wat ze allemaal in hun mond stoppen!! Tja en wat handen wassen na een wc bezoek betreft.. tja dat weet je nooit.. Als jij op sollicatie gesprek moet en iemand geeft jou een hand.. Kan je ook moeilijk zeggen.. huh, sorry heb je je handen wel gewassen, anders krijg je geen hand van me.. En toen ik het dochtertje vriend 2 geleden (ze was toen 3) op een openbaar wc zag klimmen.. dacht ik: oh bah meisje.. zit niet overal aan met je handen!!
Ik kan me er niet druk om maken hoor, wil wel graag dat ze aan mij vragen of ze iets mogen en het niet zomaar geven. Maar ik doe er nooit moeilijk over. Ik heb niet alles gelezen hoor, maar hoe ranzig dacht je dat zo'n duwstang van het winkelwagentje wel niet is. Daar heeft ook Jan en Alleman met zijn klauwen aan gezeten en die pakt je kindje vaak ook vast en stopt vervolgens zijn of haar handje weer in zijn mond etc. Vind ik wel een vies idee, maar ik ga niet met een flesje desinfectant eerst die stang schoonmaken voor ik ze in het zitje zet. Ze krijgen hier trouwens nooit snoepjes die in zo'n bakje bij de kassa staan, want dat zie ik maar zelden. Een blokje kaas of worst zal me een 'worst' wezen of ze dat krijgen. @Ninien, och, ik heb als peuter wel eens een worm opgegeten, smaakte nergens naar, dus nooit meer gedaan
Wat een onzin! Sorry hoor, maar je hebt thuis toch bepaalde normen en waarden. Dat heeft totaal niks te maken met een snoepje krijgen in de winkel.