Ik moet echt ff men hart luchten, ik voel me echt super klote. Mijn vriend en ik hebben echt superweinig seks, dat komt door mij. Ik slik al jaren anti depressiva waardoor ik echt een libido van 0 heb. Ook ben ik een aantal jaar geleden misbruikt door mijn toemalige vriend. Ik weet het niet, ik heb gewoon niet echt behoefte aan seks. Gister hadden mijn vriend en ik het over dit gevoelige onderwerp en hij heeft het er echt heel moeilijk mee. Net belde hij en vertelde dat hij veel van me houdt maar dat ons seksleven ronduit k*t is. Hij dacht er zelfs aan om spanish fly the kopen en dat stiekem in mijn drinken te doen. Het zit dus ook heel hoog bij hem. Ik weet niet wat ik moet, voel me super down nu, het ligt allemaal aan mij voor mijn gevoel. Sorry moest het echt even kwijt. Dankje voor het lezen. Liefs.
meid je bent pas 4 maanden geleden bevallen, ook dat kan een reden zijn naast je medicijnen, geef jezelf niet de schuld hoor, dat is niet terecht!! spanish fly stiekum in je drinken? heeft ie dat serieus overwogen?
Ja daar zit/zat ie serieus over na te denken, ben er eigenlijk best wel van geschrokken. Had niet verwacht dat hij zoiets zou bedenken.
In de zomer verhuizen we naar het oosten, daar ga ik zowieso kijken of ik een dergelijke therapie kan krijgen.
Dat anti depressia gebruik en daarna een sexlibido van 0 herken ik heel erg goed! Baalde er ontzettend van. Nu lekker vrijgezel en spreek ik ook met niemand meer af, vind het wel goed zo. In de toekomst bouw ik die anti depressia toch echt wel af, wat een wereld van verschil
Zou ook overwegen om een doorverwijzing naar een psycholoog of seksuoloog te vragen. Misschien dat die nog kunnen helpen. Denk dat het in elk geval een heel complex issue is, ook omdat er bij jou zo veel dingen meespelen.
Faye23 Waarom BELT je vriend daarover?? vind het zo raar.... beetje intiem erover praten is toch beter... Je bent idd net bevallen... en in combinatie met die medicijnen kan ik goed begrijpen dat je libido nu minimaal is.... Het schijnt trouwens wel zo te zijn dat vrouwenlichaam meer stoffen aanmaken als ze vaker seks hebben, waardoor ze juist dus weer meer zin krijgen.... nu werkt het net averechts... Hoe is je relatie voor de rest? hebben jullie wel tijd voor elkaar...? Gewoon aandacht geven aan elkaar (zonder kids) en leuke dingen doen zodat je lekker in je vel zit, werkt veel beter!! dan middeltjes....!!
Misschien heb je hier wat aan. Je anti-depressiva hoeft niet perse je seksleven te bepalen. Ik heb ook een jaar anti-depressiva geslikt maar ben ook meer lustverhogend voedsel gaan eten. Bij mij hielp het echt, wie weet bij jullie ook wel. Dat van de spanish fly daar schrik ik wel heel erg van, dan zit het hem echt heel hoog. *knuf* Ik hoop dat je er wat aan hebt. Succes. Betere Sex Top 10 - Lustopwekkend Voedsel - Afrodisiaca | Mens en gezondheid: Seksualiteit
spanish fly? daar kan je een hartstilstand van krijgen, wil niet veel zeggen. De Spaanse vlieg is levensgevaarlijk. Dit middel dat van een kleine, glinsterende kever wordt gemaakt, bevat een stof (cantharidine) die bij kleine hoeveelheden al dodelijk is. Bovendien kan het priapisme veroorzaken. Nooit gebruiken! Het veroorzaakt bij een te hoge dosis ernstige maag- en nierproblemen, die tot de dood kunnen leiden. Cantharidine werd vroeger zelfs gebruikt om mensen te executeren middels de gifbeker. Hoop dat hij weet waar ie mee bezig is om zelfs dat te overwegen...
Is sex dan echt het enige wat telt bij een man?? Ik word er soms zo moe van, beetje begrip is veel gevraagd blijkbaar. Oké, helemaal geen seks is misschien geen optie, maar je bent net bevallen en hij weet dat je medicijnen slikt.. Ondertussen kan hij zichzelf toch ook 'behelpen'? Hoop dat het snel beter met je gaat! Sterkte..
Och meid toch. Ik zit nu toevallig in een periode waar ik ook weinig zin heb en dat komt doordat ik wat in gewicht ben aangekomen en ik voel me absoluut niet sexy meer. Mijn vriend daarentegen raakt daar echt gefrustreerd door en het is meerdere keren gebeurd dat hij een poging waagt, dan wijs ik hem af en dan is hij boos. Ik voel me dan ook zo schuldig. Maar bij jou ligt de oorzaak wat dieper denk ik. Misschien samen naar de seksuoloog? En spanish fly? Dat heeft hier voor geen meter geholpen. En ik had een drie-dubbele dosis op.
Hey meis, ik begrijp je een beetje. Ik slik geen antidepressiva maar het wel misbruik mee gemaakt. Zelfs vaker en door meerdere personen. Daardoor heeft sex voor mij een andere betekennis gekregen. Ik heb een hele lieve man hoor daar niet van maar ik kan er niet voor 100% van genieten. De drempel om het te hebben ligt bij mij ook hoger. Als we het eenmaal hebben ben ik er niet vies van hoor of zo. Maar als ik heel diep in mijn hart kijk zou ik ook best zonder kunnen. Even en klein voorbeeldtje: gister hadden we elkaar weinig gesporken omdat ik moest werken. We liggen in bed en ik krijg de mededeling dat hij zin had. Alsof ik het op commando kan. Als ik al zin heb dan moet de dag ervoor al liefdevol zijn verlopen anders staat mijn libido echt op nul en blijft op nul. Ik heb het hem vaak uitgelegd, maar hij blijft een man. Een man die moet eten, drinken en sexen.
dat kan idd want ik ben inmiddels 7 maanden geleden bevallen en "het" is sinds dien pas 1 keer gebeurt en slik ''nog'' geen medicijnen maar mijn libibo is -10 mijn vriend accepteerd het gelukkig @ mama van marit; same here !!