Ik was gek op zoethout,trekdrop en van die gumkersen. Qua ijs had was ik dol op Napolitana's.Dat waren 3 kleuren ijs met 2 wafels erom,mjammie!
uhm,zo te lezen ben jij van mijn leeftijd,ik ben 28,en ken al deze snoepjes maar al te goed. vooral die opgerolde kauwgom,heeeeeeeerlijk...
Leuk topic (snoep-jeugdsentiment)! Dit ware toch wel mijn lievelings: Stroopsoldaatjes Toverballen Lange Jan Fruittella Salmiak lolly's ( met dat wit eromheen en binnenin salmiak) Kauwgomballen Dummies Curly Wurly's Van mijn oma kreeg ik altijd die originele Werthers en Haagse Hopjes lekker vond ik dat altijd Wat ik er altijd lekker uit vond zien maar niet smaakte waren die ufoformige gekleurde snoepjes volgens mij van snoeppapier aan de buitenkant en zure poeder binnenin..
oh lekker... die kon je bij de jamin halen. Maar ook zwart-wit poeder lekker zout... van die kauwgom waar zo'n tattoo sticker om heen zat. de kauwgom was niet te eten, maar het was wel stoer om zo'n sticker te hebben.. (nu heb ik een echte tattoo)
Bekijk bijlage 93567 Is wel geen snoepje was o zo lekker vooral de banaan. Nu zag ik bij de jumbo dat ze er weer zijn. En de Apollo waterijs met choco topje mmmmm
Bij lidl heb je nu de taco-ijs die ik hier voorbij zag komen en ik geloof zelfs dat aldi het deze week ook op de folder had staan!! Heb er laatst al een pak van leeggegeten, weet niet offie net zo lekker is als toen (heb er volgens mij toen ooit wel es 1tje gehad) maar hij was iig heul erg lekker en voor herhaling vatbaar!!! Oh al die snoepjes hier, krijg ineens zoveel trek in zoetigheid (terwijl ik geen zoetkauw ben....)
Dat klopt wel alleen hier komt de grote boze 3 al bijna om de hoek zetten Dit ufodingen ken ik ook wel Beet ze altijd open haalde het poeder eruit en gooide het papier weg Dat vond ik wel zo vies DIe tjolk pakjes ken ik ook nog wel vaag ergens. Kreeg ik volgens mij mee naar school.
Zo'n lange plastic buis (iets dikker dan een rietje) gevuld met geel, roze en oranje poeder, jammie...
Heerlijk herkenbaar! Ik weet ook nog de popeye-kauwgum, in de vorm van spinazie, heerlijk. Veel van deze snoepjes zijn nog verkrijgbaar bij een winkeltje in Zierikzee waar ik laatst was.
Jaaaaa,lekker waren die hè! En die gele kokertjes,met wit poeder erin met zo'n dropstaafje(Dip-Dap ofzo iets?) Dat dropstaafje vond ik vies,dus die ging de prullenbak al in,maar dat poeder hmmmmmmmm) En die Doublemint Kauwgom,maar die is nog steeds verkrijgbaar(al is dat ook schaars geloof ik)
Geen snoep maar broodbeleg... caramelpasta van Caramelco. Zat ik een blikje met gele plastick deksel.... ohhhh wat was dát lekker! Helaas al járen niet meer te koop en dat is echt het enige wat ik mis van de lekkernijen van vroeger. Tegenwoodig heb je wel caramelpasta in pot, maar die is lang niet zo lekker als die van vroeger
Zit nu aan zo'n heerlijk wafelijsje met 3 kleuren (napolitano) Net gekocht bij de aldi. Waar dit topic wel niet "goed" voor is!
poeh lekkere snoepjes van vroeger, heb er zoveel haha.. Dummy's, lange jannen (weet niet of je ze echt zo noemt maar zo werden ze hier altijd genoemd), kikkertjes, citroen kauwgomballetjes, zakjes zonnepitten, kauwgomlolly's inderdaad .. En die kersjes waren ook heerlijk!