innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Eef24, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eef24

Eef24 Lid

4 okt 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste dames,

Afgelopen 31 oktober werd ik een beetje ongesteld. 1 dag te vroeg (heb ik nog nooit gehad). op 1 en 2 november brak het helemaal door en had ik een gewone menstruatie zoals altijd.
    Afgelopen maandag 7 november was dit voorbij. Helemaal geen druppel roze meer gehad.
    Vandaag moest ik even naar het toilet en bij het afvegen zit er ineens glashelder slijm op mijn papiertje mét een vleug roze/rood! Daarna nog een keer afvegen, maar toen was het gewoon helder rekbaar slijm.
    Later ben ik nog eens naar het toilet gegaan, maar toen ook gewoon helder helder helder. Heeft iemand van jullie enig idee wat dit betekent?
    Kan dit een innestelingsbloeding zijn? Ik bedoel.. ik was vorige week ongesteld dus dat kan toch niet?

Ik heb wel vorige week aan het einde van mijn menstruatie onbeschermd seks gehad (wel voor het zingen de kerk uit) en daarna nog eens, maar dat is nu een dag of 5 geleden (ook voor het zingen....)

Kan iemand mij helpen misschien?

Xx Eef

2. Oermoeder

Oermoeder Actief lid

24 okt 2011
    321
    0
    16
    Ik denk, dat het vruchtbaar slijm was; aan je verhaal te horen. Maar jij kent je eigen lichaam natuurlijk het beste...

3. Eef24

Eef24 Lid

4 okt 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik weet het niet.
    Ik heb dit nog nooit gehad:(

Misschien meer vrouwen die dit hebben gehad?

4. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik denk dat het eerder vruchtbaar slijm is dan een innesteling. Dan zou je ei al tijdens je ongi moeten zijn gesprongen.
    1 vleugje roze-rood zegt volgens mij ook niet zoveel. Kan bv ook gewoon een vaatje zijn die is gesprongen. Zeker als het maar bij een vleugje blijft.

Mag ik vragen waarom het ´voor het zingen´...?

5. Eef24

Eef24 Lid

4 okt 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie antwoorden :)

Voor het zingen omdat mijn vriend en ik aan het verbouwen zijn. Ik ben al gestopt met de pil omdat we na de verbouwing wel willen 'beginnen'.
    Alleen nu is het nog niet zo handig.. maar als het komt is het natuurlijk evengoed geweldig:D de verbouwing is bijna klaar!!

6. Eef24

Eef24 Lid

4 okt 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hier ben ik weer.

Inmiddels zit ik een week voor mijn menstruatie.
    Afgelopen weken ben ik met vlagen misselijk. Ik word ook snel misselijk van eten en soms moet ik niet eens dénken aan bepaald eten of ik word al beroerd..

Nu heb ik natuurlijk een paar weken terug zomaar bloedverlies gehad. Daarna niet meer en gewone afscheiding. Nu heb ik zondagavond seks gehad met mijn vriend en dat deed een beetje zeer aan de rechterkant onderin mijn buik.. daarna had ik last van (veel) rozeverlies en een beetje bloedverlies. :$
    het duurde ook een tijdje voordat het stopte.. na de seks had ik ook pijn in mijn onderbuik. maandagochtend ook nog.

Gelukkig maandag geen bloedverlies meer, maar vandaag (1 dag later) had ik bij het opstaan weer wél pijn in mijn buik EN roze afscheiding?!!

Zoals ik al zei, ik zit pas een week voor mijn menstruatie. Vandaag een test gedaan uit nieuwsgierigheid, maar die was natuurlijk negatief. Ik had wel allemaal witte velletjes in mijn urine.

Kan iemand mij vertellen of dit normaal is, of dat ik naar de HA moet gaan? Het kan namelijk ook fout zitten denk ik... of kan ik zwanger zijn?

Groetjes

7. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    huh wat raar.. ik denk zelf dat jij je eisprong hebt gehad, en dat jij nu over 14 dagen weer zal gaan vloeien, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit! heel veel succes

8. Eef24

Eef24 Lid

4 okt 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou mijn eisprong heb ik 15 nov gehad, die voel ik altijd zeer duidelijk. daarom is het ook zo raar.
    Van de week ga ik even langs de HA voor een uitstrijkje, want zomaar bloeden hoort toch ook niet denk ik zo :(

Deel Deze Pagina