Dag dames, Even een vraagje.. Gisteravond had ik een heel klein beetje bloedverlies bij het afvegen. Vanmiddag weer een heel klein beetje. Normaal als ik ongesteld moet worden, heb ik erg last van krampen en zet het meteen door en is de bloeding aan het begin van mijn ongesteldheid erg heftig. Nu heb ik helemaal niet het gevoel dat ik ongesteld wordt en ook de hoeveelheid klopt niet. Ik zit volgens mijn kalender op 10 dpo en aanstaande maandag is mijn nod. Zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn?
Hoi hoi Ik lees even mee want ik heb hetzelfde zit op 9 dpo en vandaag met afvegen licht rood ja rood kan ik het eigenlijk ook niet noemen leek wel of het gemengd was met wat witte afscheiding (sorry voor details) normaal heb ik ook krampen en rechts in m'n gezicht veel puistjes maar nu geen krampen gehad wel een beetje hoofdpijn en ineens links veel puisjes. Hoop dat het een innesteling is ook bij jou nw83 Liefs
Ik zit ook onder de puistjes! Zelfs in mijn nek.. Voel me gewoon lelijk op het moment. Heb verder een rare cyclus deze maand. Tijdens de eisprong de gewone klachten, een week erna had ik overal last van. Van duizeligheid tot misselijkheid. Sinds vorige week heb ik ook vaak hoofdpijn (heb ik normaal nooit last van) en slaap ik erg onrustig. Sinds gisteren ook rommelende darmen en diarree. De afscheiding komt mij ook bekend voor! Gemengd met een heel klein beetje bloed.. Heb je verder ook klachten?
Nou je beschrijft precies wat ik bedoel heb ook puistjes in m'n nek en op m'n rug ook een gerommel/geborrel in m'n buik. De ene keer moeilijk naar de wc de andere keer diarree. Soms s nachts of s ochtends een klein beetje misselijk Ben heel benieuwd wanneer is jouw nod? De mijne 21 nov
Ja, vreemd allemaal he. Ik heb me nog nooit zo ellendig gevoeld als deze cyclus. Aan de ene kant denk ik: goh, zal het raak zijn? En aan de andere kant ben ik bang dat mijn lichaam de gek met me heeftt omdat ik graag zwanger wil worden.. Heb jij de andere maanden ook zulke klachten gehad? Heb deze week wel ongi-achtige krampen gehad, maar die waren binnen 2 uurtjes weer voorbij. En het slechte slapen is ook erg vermoeiend. Ik slaap de nachten wel erg diep door, maar droom vreselijk veel. Bijna elke morgen kan ik me herinneren wat ik heb gedroomd. Heb it nog nooit zo heftig gehad. Mijn NOD is moeilijk te bepalen, omdat ik een onregelmatige cyclus heb. Ik heb mijn NOD nu op 20 of 21 november gezet. We kunnen rond dezelfde dag testen! Wat toevallig niet? Hopelijk is dat een goed teken voor ons... Als ik zaterdag nog niet ongesteld ben, gooi ik er even een testje tegenaan. De testdrang begint nu aardig te komen. Zijn er andere dames die dit herkennen van eerdere zwangerschappen?
Leuk dat we bijna dezelfde dag kunnen testen ik vind het wel moeilijk om te wachten haha. Zit af en toe te denken om het morgen al te doen stond bij deze test dat het 4 dagen voor nod al mogelijk is maar ben aan de andere kant bang dat het gaat tegenvallen. Heb weleens meer kwaaltjes gehad maar die voelde anders dan nu achteraf was dat toen het ontpillen. Hou je op de hoogte
yep het is zover. ongi is doorgezet. hoop dat jij wel leuk nieuws kan vertellen. laat je het nog weten? xx
He Priscilla, Wat kl*te voor je! Hoop dat jij volgende maand meer geluk hebt. Hier nog steeds geen ongi.. Wachten het af.
@Priscilla: Ik heb vandaag twee testen gedaan. Eentje van de kruidvat (niet de 2v5) en een normale CB. Nu komt er op allebeide een pennenstreep te staan... Wat moet ik hier nou mee? Durf nog niks te hopen. Ga morgen bij de trekpleister 2v5 halen, die van de kv zijn namelijk uitverkocht. Hier dus nog even afwachten...
Jij maakt het wel spannend haha ja ik zou zeggen een streep is een streep. Ik zou inderdaad ook nog een keer een test doen. Je kan ook een foto van de testen in het topic ovulatie en zwangerschapstesten plaatsen daar zijn veel meiden die veel tuur testjes hebben gezien en je misschien meer kunnen vertellen. Snap dat je nog niet durf te hopen xx
Bedankt voor je reactie! Ik haal morgen een aantal gevoelige testen in huis, ben echt benieuwd! Heb er inmiddels weer wat kwaaltea bijgekregen, maar wil me nog niet rijk rekenen. Jij succes in deze ronde! x
Dank je meis Maare heb je de testen al in huis misschien al 1 gedaan? Ben echt zo benieuwd. Dus nog meer kwaaltjes, vervelend maar klinkt wel goed
Bij mijn zwangerschappen had ik beide keren een beetje bloedverlies een paar dagen voor mijn nod. Bij mij betekende dit dus wel een zwangerschap. Heb t verder nooit gehad. Ben benieuwd!
Dag dames! Wat leuk, al die reaties! Heb net getest met de 2v5 van de trekplester en had ee hele lichte streep.. Moet dus morgen nog een keer testen..