Hallo Ik ben momenteel al aan het nadenken welke voetenzak ik wil voor op mijn kinderwagen voor straks als het kouder wordt. Ik heb nu een stokke xplory maar de voetenzak van stokke vindt ik vrij prijzig en dat geld heb ik niet zomaar ff liggen. (Ook via marktplaats zijn ze nog prijzig) Nu ben ik op zoek naar een goedkopere oplossing. De meeste universele passen niet ivm de stang in het midden. Nu zoek ik dus een voetenzak met 2 losse benen. Ik zag bv dat de maxi cosi mura ook zo'n zak heeft maar past dat wel op een stokke? Wie weet welke voetenzakken ik kan gebruiken? Kan ik evt een skipak voor in de plaats nemen? (Lijkt me wel lastig aantrekken met zo'n kleintje of valt dit mee?) Of ben ik echt gebonden aan de stokke voetenzak
Ik geloof dat babyboum slaapzakken heeft die je kan mbv ritsen ofwel als zak, ofwel met twee aparte beentjes kan gebruiken. Maar is natuurlijk niet hetzelfde als een voetenzak...
Ik heb geen idee welke vervangend zouden kunnen voor de Stokke maar ik kan je wel zeggen dat de orginele zak super fijn en warm is! Wat mij betreft het geld zeker waard! En weet je, als je hem nieuw koopt krijg je er straks ook nog een leuk bedrag voor terug en koop je hem 2e hands dan maak je misschien zelfs weinig verlies als je hem netjes houdt en straks zelf weer verkoopt! Los skipak kan natuurlijk ook prima maar lijkt mij ook echt een gedoe steeds....