Wij gaan ons toilet moderniseren.Het is echt nodig nu het is echt oud aan het worden. Nu ben ik op zoek naar leuke ideeën voor de inrichting,tegels ed. Vadaar show je toilet zodat ik inspiratie op kan doen. Bedankt!!
kiwi1 ,wat mooi zeg! Is dat een hangens toilet of een staand? Wij hebben een staand toilet nu en zou erg graag een ahngend hebben,maar weet niet of dat kan omdat dan schijnbaar de afvoer verplaatst moet worden en dat nogal prijzig blijkt te zijn.
Wij hadden ook gewoon een normaal toilet wij moesten de afvoer wel verplaatsen maar kwam ook een extra muurtje voor (voor de inbouw e.d.) Dus was niet zo heel veel werk ofzo..
Dank je voor de complimenten, wij zijn er ook heel blij mee. De badkamer is ook in deze stijl. Yellowsun, dat is een hangtoilet. Ik heb eigenlijk geen idee hoe het met de afvoer werkt...
onze wc net af. ik vind een kastje echt ideaal, mooi alles afgewerkt en je kan alles erin kwijt. nu staat er op de wc wel wat frutsels voor de gezelligheid.
I.v.m. herkenbaarheid plaats ik de onze hier liever niet, ik kan 'm natuurlijk wel beschrijven Grote zwarte vloertegel en iets kleinere witte wandtegel met op ooghoogte ongeveer een zwart randje. Verder een zwevend toilet en wasbakje (beide gewoon wit) en een zilveren spiegel boven het wasbakje. Qua 'inrichting' heb ik er twee fotolijstjes in staan (op dat stukje muur achter het toilet) en is de themakleur nu paars, wat betekent dat er nu steeds paarse handdoekjes hangen en 2 kandelaars met paarse kaarsen.
Die van ons wil je niet zien, die ziet er werkelijk waar níet uit momenteel We gaan hem binnenkort ook opknappen. Ons idee was donkere/zwarte tegels en donkere/zwarte muur achter en de rest wit. We zitten zelf aan van die grote langwerpige tegels te denken, maar die kleintjes van Kiwi zien er ook leuk uit!
Betere foto kan ik je niet geven, staat een muur achter me Wij zijn ook van een staand naar hangend toilet gegaan.. was zo gebeurd voor zover ik het me kan herinneren, volgens mij hadden ze er een stuk buis aan vast gemaakt ofzo..
Nog meer mensen die een mooi toilet hebben? Ik heb al een paar leuke ideeën gezien.Als ik op internet naar voorbeelden kijk zie ik alleen maar toiletten op tergrotte van onze woonkamer.......
Ik ben zelf erg blij met ons toilet! Ik zal morgen bij daglicht eens een foto maken. (dus deze reactie voegt geen bal toe...... : )
Bekijk bijlage 118672 Hier, dat is die van mij.....wel erg koud in deze tijd....Maar in de zomerdagen kun je er heerlijk zitten....