Ik kan online maar weinig gratis naaipatronen vinden. Ik ben nu in mijn verlof en vind het erg leuk om de tijd door te komen door wat leuke dingen te maken voor de kraamuitzet (omslagdoeken, speenkettinkjes etc) of mijn dochtertje (rokjes, jurkjes etc). Weten jullie leuke sites waar ik patronen kan vinden?
Bij het forum "baby-uitzet" is een topic over zelf kinderkleding en dingen voor de babykamer te maken "wie heeft er veel genaaid..." daarin staan een aantal links voor gratis patronen. Zit helaas nu op een andere pc te werken, dus kan ze niet 1,2,3 voor je terug vinden. maar ze zijn er idd wel... alleen maar mondjesmaat
Ik ben al aan het snuffelen geweest op Pinterest. Vind het alleen erg lastig zoeken!! Ben niet bekend met pinterest dus dat ligt misschien aan mij
Ik ben nu deze hele topic aan het doorspitten, bevat heel veel pagina's maar ik heb tot nu toe nog maar 1 website eruit kunnen halen. Pfff . Bedankt in ieder geval voor de tip, ik ben nog wel even zoet hiihi. iemand anders nog een leuke site???
Een jumpsuit om zelf te maken | Kiind Magazine Dit misschien een ideetje? en de pagina in het topic http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/243572-wie-heeft-veel-genaaid-voor-de-babyuitzet-235.html