ik snap er niks van?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door loesje, 1 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje

    loesje Bekend lid

    1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    Ik snap er niks meer van elke maand krijg ik wel weer een ander raar verschijnsel maar nu heb ik echt het gevoel dat ik zwanger ben
    gelijk op de dag van de innestelling kreeg ik al vage buikpijn en hoe dichter ik bij de nod kom hoe meer last ik van mijn borsten krijg.
    bij mijn man hoef ik niet meer aan te komen die zegt eerst zien dan geloven. maar ik wil het toch aan iemand kwijt.

    thanx
     
  2. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    mijn man is ook iemand van eerst zien en dan geloven, dan is dit forum idd wel erg fijn.

    klinkt in mijn oren erg goed, suc6 met wachten om te testen meid, ik zal voor je duimen
     
  3. Katootje

    Katootje Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Hoi ik ben dus niet de enige. Iedere maand denk ik wel weer iets anders te voelen. En uiteindelijk toch weer een nieuwe ronde.
    Vroeger........toen ik nog niet zwanger wilde worden voelde ik niets. Geen eisprong, geen eventuele innesteling, nada, noppes. En tegenwoordig voel ik alles..ik denk wel eens te veel...zucht...
    Och ja, we zijn er ook zo intens mee bezig he? Je moet er niet te veel aan denken zeggen ze dan, probeer ik ook niet, maar iedere maand is het toch een teleurstelling.... :( Nog vijf dagen wachten....(ja ik ook 5 dagen) Succes!!!!

    Katootje
     
  4. lildushi2000

    21 feb 2006
    90
    0
    0
    Hoi Loesje...ik heb hetzelfde gehad als jou hoor...ik kreeg vage buikpijn rond de innesteldag...ik had ook gevoelige borsten...je voelt op een bepaalde manier dat je zwanger bent...toen ik dus ongesteld moest worden had ik ook een beetje menstruatiepijn maar na een paar dagen bleek ik toch zwanger te zijn hoor...het gaat goed met me...dus hoe ik jou berichtje zo lees zijn het wel zwangerschapsverschijnselen...maar daar kom je pas achter als je over 5 dagen mag testen...ik ben benieuwd en ik wens je succes hoor...ik zal voor je duimen...groetjes

     
  5. loesje

    loesje Bekend lid

    1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    dank jullie wel jullie zijn allemaal erg lief.
    en katootje ik ben erg benieuwd nog 3 dagen ik vind het zo spannend
     
  6. Amira

    Amira Actief lid

    30 jan 2006
    230
    0
    0
    Hoi Loesje,

    Ik herken het helemaal. Ik heb geleidelijk aan meer pijn gekregen aan mijn borsten. Het zijn geen steken meer, maar een pijnlijke gevoel. Ook heb ik vandaag heldere afscheiding. Normaal heb ik een paar dagen voor NOD bruine afscheiding. Vooral mijn borsten begint nu wel irritant te worden ( op een positieve manier dan ;) )
    Ik voel ze gewoon de hele dag door.

    Maar ja ik zie wel. Ik ben pas bezig voor de tweede. Mijn beurt komt nog wel en die van iedereen hier ook.

    Groetjes Amira
     
  7. loesje

    loesje Bekend lid

    1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    daar ben ik het helemaal mee eens.
     

Deel Deze Pagina