kraampakket

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door christalletje, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. christalletje

    27 okt 2008
    39
    1
    0
    Helmond
    Voor mijn schoonzusje en broer ben ik op zoek naar een kraampakket
    zij heeft een mensis basisverzekering en hij ook dus helaas dat is dus niet voor hen gratis weggelegd. en gezien ze amper geld hebben kunnen ze weinig missen ik hoop op helpende handjes

    Groetjes Christel
     
  2. missymaaike

    missymaaike Fanatiek lid

    8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    kijk is op marktplaats
     
  3. christalletje

    27 okt 2008
    39
    1
    0
    Helmond
    heb ik al gedaan vragen mensen nog 15 euro voor. punt is dat zij het echt niet kunenn missen en ik zelf al zoveel voor ze gekocht heb. Maxi cosi, kinderwagen, badje, dekentjes, etc, en heb zelf ook 2 kinderen dus op een gegeven moment zijn hier ook de centjes op. vandaar dat ik hulp vraag voor ze. Ze is nu 23 weken zwanger.

    groetjes Christel
     
  4. tijdvoormezelf

    tijdvoormezelf Niet meer actief

    Waar wonen ze. Heb nog veel maar woon in Maastricht.kun je gratis ophalen
     
  5. Sandra82

    Sandra82 Bekend lid

    3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    Ik heb ook heel veel het is zeker nog een heel kraampakket aangezien ik bij mijn eerste zwangerschap een kraampakket kreeg en toen met 21 weken al ben bevallen. Ik woon in Vianen, laat maar horen of je het op wilt komen halen.
     
  6. christalletje

    27 okt 2008
    39
    1
    0
    Helmond
    Hoi bedankt voor jullie reacties ze wonen in helmond ik werk zelf in eindhoven maar ik wil de verzendkosten wel betalen. via www.dhlforyou.nl is het maar 4.95 superlief dat jullie gereageerd hebben!

    Groetjes CHRISTEL
     
  7. Sandra82

    Sandra82 Bekend lid

    3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    Als je het adres even via een pbtje doorgeeft dan wil ik het wel voor je versturen, moet even op zoek gaan naar een grote doos maar dat komt vast goed. Je moet alleen even checken of je toevallig nog dingen mist hoor, want zoals de gaasjes die zijn op gebruikt voor wat anders en de alcohol is er denk ik ook niet meer maar dat weet ik niet zeker ik heb alles in een la liggen dus zal voor je kijken. PB me maar even dan spreken we het op die manier verder af hoe we het regelen.
     
  8. christalletje

    27 okt 2008
    39
    1
    0
    Helmond
    Hoi dank je wel! alcohol heb ik nog van mijn eigen kraampakket en ik ben acupuncturist dus hen zowiezo veel alchol :) superlief dat je dat wil doen ik stuur je zo het adres geef mij maar je rekeningnr groetjes!
     
  9. christalletje

    27 okt 2008
    39
    1
    0
    Helmond
    Heb het adres gestuurd weet alleen niet of het helemaal goed is gegaan? lees dat je bent bevallen met 21 weken?? alles goedgekomen??
     
  10. robijntje1982

    robijntje1982 Niet meer actief

    ik heb nog best veel kraamverband en nog 1 onderlegger.
     
  11. Sandra82

    Sandra82 Bekend lid

    3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    Heb je adres binnen en terug geschreven. Ik heb een dochtertje verloren met 21 weken in 2007 en ook een zoon met bijna 18 weken in 2010. Maar heb ik de tussentijd ook een zoontje gekregen en nog een dochtertje die gewoon bij mij mogen zijn gelukkig! Dus het gaat allemaal hartstikke goed.
     
  12. christalletje

    27 okt 2008
    39
    1
    0
    Helmond
    wat verschrikkelijk. kippenvel ik heb in 2008 een mola zwangerschap gehad 2 maanden lopen sukkelen en daarna een jaar niet zwanger mogen worden gelukkig daarna snel zwanger geworden van een dochtertje! gezond en wel. vond het wel zwaar maar ook met mij/ons is alles goedgekomen.

    gelukkig maar voor ons!
     
  13. christalletje

    27 okt 2008
    39
    1
    0
    Helmond
    Heb ook weer terug gepm-ed maar snap het systeem niet helemaal ik kan mijn verzonden berichten niet terugvinden volgens mij zie ik iets over het hoofd?
     
  14. robijntje1982

    robijntje1982 Niet meer actief

    ...
     
  15. christalletje

    27 okt 2008
    39
    1
    0
    Helmond
    Hoi Robijntje dank je voor het bericht ik heb als het goed is een kraampakket via deze manier gevonden mocht het niet doorgaan dan post ik dit hier nog even bedankt voor je reactie! superlief!
     
  16. christalletje

    27 okt 2008
    39
    1
    0
    Helmond
    Hoi allemaal ik heb vandaag van Sandra een supercompleet pakket gehad superbedankt ik kan mijn schoonzu en broer hier goed mee voorzien ze zijn er iig erg blij mee!:)
     

Deel Deze Pagina