jaaaaaaaaaaaaa dat moeten jullie toch wel wetennnnnnn, ik vind mike wel leuk hoor maar simon is LEUKERRRRRRRRRR!!!
IK VIND SOMMIGE VERHAALLIJNEN TE LANG DUREN, TIJD VOOR WEER WAT SMEUIGS! Oeps mijn capslock raakt er opgewonden van sorry voor de grote letters!!
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! Ik vind Mike veel leuker dan Simon! Ik denk dat Katie en Mike wel weer samenkomen hoor. Jammer voor Jennifer, maar ja Katie is mooier volgens m'n vriend Mirre
Daar kijk ik dus niet naar..... ONM, GTST en Lotte staan al iedere dag op het programma, anders wordt het een beetje te veel van het goede! Marian
Hoelaat komt Lotte altijd? Ik mis het steeds Ik zag het bij mijn vriendin en die zei dat het erg leuk was. Dus ik wil het ook wel kijken maar mis het steeds.
Laat Jen Mike maar meenemen ergens heen en Simon terug sturen. <mijn man vindt die huge ass van Jennifer wel erg lekker,ik ben meer fan van Katy.
Ben zelf ook een mega astw fan Alleen weet ik al wat er allemaal gaat gebeuren hihihihi Met holden. lily, julia (grrrrr), jack, carly en alle andere hihi Ja wij lopen bijna 2 jaar achter op america Sommige vragen me nog wel is of ik het niet jammer vind om te kijken...nou eigenlijk niet haha....ik verheug me er juist op wanneer het zover is Enne....Mike mag van mij lekker blijven....Simon is wel een lekker ding....maar verder heeft hij katie d'r hart alleen maar gebroken en verdiend hij haar niet.
Nee,Katy is nogal n lieverd, zeg! Kom dan maar hier hoor Simon, mama-minni troost je wel! Ik val trouwens wel heel erg op t zelfde type. Simon, Will (van Grace) en mijn eigen man (kijk maar bij mn foto's).
nou ik vind simon maar nix en vind mike echt een mooie man!!! Daar wil ik wel een beschuitje mee eten en hoop dat ie weer bij Katie komt want bij dat bij jennifer past gewoon niet..... Ik vind dat gedoe met Cabot ook weer erg spannend worden