Iemand ervaring met de volgende kinderwagens?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Vica86, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Wij hebben een beperkt budget voor een kinderwagen.
    We willen geen 2e hands.. dus hebben een aantal opties.

We gaan morgen even kijken bij een babyzaak, maar ben benieuwd of iemand gebruikerservaring kan delen over 1 van deze kinderwagens.

-Cabino
    -X adventure Fuzion
    -Topmark toppi motion
    -Titanium baby Mika
    -Mutsy transporter

Wie kan mij helpen?

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

sorry, geen directe ervaring... goed proberen MET gewicht in de winkel en kijk vooral naar de buggyinzet, die gebruik je zoveel langer als de reiswieg.

3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hoi Pino,

wij hebben de mutsy transporter. Heerlijke wagen, rijdt lekker is mooi stabiel door zn 2wielen aan de voorkant, maar toch ook heel wendbaar zoals een 3wieler zeg maar. Hij is lekker stevig, en je kunt veel boodschappen kwijt onderin. Manlief vindt hem ook geweldig, doordat ie er stoer uitziet en wat robuuster dan bv een bugaboo.
    De reiswieg is alleen wat kort... Tycho kan er nog wel in maar hij moet niet ineens een groeispurt krijgen! Met de wandelwageniznet heb ik nog geen ervaring, dus daar kan ik je niet mee helpen.

xxxx

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ok, enige 'nadeel' van de transporter is dat hij niet beide kanten op kan kijken...

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Kijk ook eens bij de aanbiedingen in de winkel. Het einde van het jaar naderd en in Januari beginnen de eerste nieuwe collectie wagens weer binnen te komen, dus tijd voor de winkels om te beginnen met plaats te maken voor nieuwe modellen.

Maar als ik naar jou lijstje kijk is de Mutsy transporter kwalitatief de beste. Je kunt voor 30 euro extra 2 luchtbanden bij krijgen aan de achterwielen.Toppi Rock is meer een luxe buggy waar een reiswieg op kan (weinig vering en massieve banden) Dat vind ik een van de minste in het rijtje. Alles daar tussenin is gewoon een goede wagen voor het geld. Niks mis mee.

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ok, je ik neig meer naar de transporter. De andere hebben wel het voordeel dat de buggyinzet beide kanten op kan.

Maaar, die luxe heb ik nooit gehad dus zal het ook niet echt missen als het er niet bij zit.

@Jewe, wij hebben geen grote auto en de wagen mag max 60cm breed zijn. Weet jij toevallig of 1 van deze wagens zo smal is?

De transporter was volgens mij redelijk smal toch?

7. MiSe

MiSe Niet meer actief

Ik zou voor de Mutsy gaan! en een (ongevraagd) advies van mij; beter een goede 2ehandse dan een minder goede nieuwe (heb niks gezegd, hihi..)

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Volgens mij moet dit wel passen en veel mensen moeten de achterwielen er af halen en dat scheelt vaak ook al een hele hoop. Neem je auto mee als je gaat kijken en vragen of je mag passen. Bij een goede babywinkel maken ze daar geen probleem van. De transporter moet zowieso passen die is echt heel compact.

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Haha ja dat is waar.
    Alleen wist ik al wel dat de mutsy goed is. Was alleen benieuwd naar de ervaringen van allemaal. Dus mutsy transporter is goed zat ;)

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja dat dacht ik al. IK denk dat ik spijt zou krijgen als ik steeds de wielen eraf moet halen en dan zo snel als ze goed kunnen zitten gelijk over zou gaan op een buggy. Maar ik wil de wagen graag lang gebruiken.

Tot nu toe staat de mutsy dus op 1.

11. misa

misa Niet meer actief

Vind ik ook... (ook ongevraagd..!) ;)
    Heb verder geen ervaring met die andere wagens!

Deel Deze Pagina