Ik spring uit bed zodra de wekker gaat. Man heeft een snooze verbod gekregen. Ik word daar zó chago van... een half uur elke 5 min liggen wachten tot die rotwekker weer gaat. Nee zodra zijn wekker gaat trap ik hem uit bed. Vind het snoozen ook egoïstisch van mn man....hij moet vijf uur opstaan, ik 6u. Slaap nooit weer na dat gesnooze van 4:30-5 dus vandaar het verbod
Ik doe een beetje van allebei. Op de dagen dat ik moet werken dan ga ik er cold turkey uit. Dan gaat de wekker om 6 uur en heb ik 30 minuten de tijd om de deur uit te gaan. Als ik late dienst heb of vrij ben dan snooze ik wel. Mijn dochter staat rond 7 uur naast mijn bed en zij gaat dan zelf even Netflix kijken op de bank. Ik moet er van mezelf wel om 7.30 uit anders ben ik te laat of moet ik te veel haasten voor school.
Ik jump eruit zodra de mijne ga Heb wel geteld 10 minuten dan om in de auto te stappen Moet ik wel eerlijk zijn dat mnman er later uit moet maar zijn wekker al 20 minuten staat te snoozen voordat de mijne gaat Dus helaas snooze ik met hem mee