Gevoelig huidje.. eczeem .... zonnebrand?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Inez01, 24 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Mijn zoontje heeft behoorlijk last van eczeem, zal binnenkort toch maar eens langs dermatoloog. Vooruitlopend hierop alvast de vraag welke zonnebrand goede ervaring mee voor kinderen net als de mijne.

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik weet niet of het nog verkocht wordt maar Delial wordt vaak goed verdragen en P20 al moet je voor kinderen wel een hogere factor hebben.

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Hier goede ervaring met Louis Widmer, voor kinderen onder drie jaar wel de 50 plus nemen, en vooral voorkomen dat ze in de zon komen, dus bij buitenspelen van die zonnebrandpakjes en -snoetjes aanschaffen.

4. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    @ Dirksmama: zonnebrandpakjes ken ik maar wat bedoel je met snoetjes?

Zowieso toch niet goed voor die kleintjes om al veel in zon te zijn... althans deed ik mijn oudste ook niet en veel smeren, alleen zijn huidje is niet zo gevoelig.

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ultrasun of eucerin goede ervaringen mee..

6. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb heel goede ervaringen met La Roche Posay 50+ voor kinderen. Ik kocht dat bij de apotheek. Zoonlief had ook eczeem en hier reageerde hij heel goed (namelijk niet) op.
    Vichy en Ambre Solaire Kids bevielen ook wel aardig.

7. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Mijn zoontje heeft ook een erg gevoelige huid en ik heb goeie ervaring met vichy capital soleil spray kind 50+.

8. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Wederom dank voor de reacties. Heb gisteren bij apotheek een proefje gekregen van La Roche.... dus dat proberen we eerst maar eens ..... heb iig dankzij jullie reacties voldoende mogelijkheden eerst.

Deel Deze Pagina