Mijn zoontje heeft behoorlijk last van eczeem, zal binnenkort toch maar eens langs dermatoloog. Vooruitlopend hierop alvast de vraag welke zonnebrand goede ervaring mee voor kinderen net als de mijne.
Ik weet niet of het nog verkocht wordt maar Delial wordt vaak goed verdragen en P20 al moet je voor kinderen wel een hogere factor hebben.
Hier goede ervaring met Louis Widmer, voor kinderen onder drie jaar wel de 50 plus nemen, en vooral voorkomen dat ze in de zon komen, dus bij buitenspelen van die zonnebrandpakjes en -snoetjes aanschaffen.
@ Dirksmama: zonnebrandpakjes ken ik maar wat bedoel je met snoetjes? Zowieso toch niet goed voor die kleintjes om al veel in zon te zijn... althans deed ik mijn oudste ook niet en veel smeren, alleen zijn huidje is niet zo gevoelig.
Ik heb heel goede ervaringen met La Roche Posay 50+ voor kinderen. Ik kocht dat bij de apotheek. Zoonlief had ook eczeem en hier reageerde hij heel goed (namelijk niet) op. Vichy en Ambre Solaire Kids bevielen ook wel aardig.
Mijn zoontje heeft ook een erg gevoelige huid en ik heb goeie ervaring met vichy capital soleil spray kind 50+.
Wederom dank voor de reacties. Heb gisteren bij apotheek een proefje gekregen van La Roche.... dus dat proberen we eerst maar eens ..... heb iig dankzij jullie reacties voldoende mogelijkheden eerst.