Kasten opgeruimd... dus er volgt weer iets!! Calin Blue Dylon Pink, maat M. Didymoss Jakob maat 5 Aerosleep ( formaat ledikant ) 3x aerosleep lakentjes ( 2x wit 1x lime ) BabyBanz Zonnebril ( maatje baby ) Foto`s? PB me even, krijg ze er niet op... Doe een bod, wie weet zeg ik ja!
@Susan, het is de blauwe variant ( jongens ) @Talia, de Calin Blue is de zomerdoek, erg dun maar zeer draagkrachtig en knoopt lekker soepel!
Susan je hebt PB Oja, toevoeging heb ook nog een look & Light te koop Wit met zilver http://www.themacompany.nl/image/product-afbeelding-6117.large.jpg
is een maatje M. Is ongeveer 4 meter ( kan hem morgen wel even exact voor je opmeten en even een fatsoenlijke foto voor je maken. )
nee hoeft niet, 4 m is echt te kort voor me (of iig nu nog, ben een beginnende knoper) wel HEEL jammer, want zoek een mooie zomerdoek! misschien nog iets anders in de aanbieding?
@Dobbel, ik zal even voor je kijken, kom ik nog op terug! @Taliaa, alleen die Jakob maar die is denk ik iets te warm voor de zomer, is wel een hele fijne doek voor een beginnende knoper, is al lekker zacht!
Blijf erbij dat dit een mooie doek is jammer dat ik een zoontje heb. Zelfs voor beginnende knoper gaat 4 meter wel lukken hoor. Knoop ook met een maat 5 en gaat erg goed. Je hebt niet veel over maar het lukt prima
@susan, ik ben 186 lang en draag nu kledingmaat 44, ik heb een doek (geweven) van 5m lang en dat past net.. Maar ik kan ook nog maar 1 knoop.
Taliaa: ik knoop de knoop van de foto maar ben dan ook 1,68 en maar 40. Dus dat scheelt iets. Misschien eens op mp of Dragen en voeden kijken
heb even mijn doek opgemeten en kom uit op 4m40? dacht 5 m, haha. maar goed, hoe lang is de doek precies?