Snoozzz

Discussie in 'Verzorging' gestart door Tamara Boontjes, 19 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamara Boontjes

31 mrt 2013
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons zoontje ligt al sinds hij op zijn buik kan draaien in de snoozzz. Hij sliep daar altijd heerlijk in. Maar de laatste tijd krijgt hij het toch vaak voor elkaar om op zijn buik te draaien. Hij steekt zijn voeten door de spijlen van het bedje en draait dan op zijn buik. Hij is zo sterk dat hij het klittrband van het stuk wat om zijn buik zit los trekt tijdens het draaien.
    Hij is nu 7 maand. Hij kan wel weer terug draaien maar dat lukt niet altijd.

Wat denken jullie kan ik de snoozzz beter uit bed halen? Als ze 7 maand zijn is het toch wel vertrouwd?

2. Madelein84

Madelein84 Fanatiek lid

5 jun 2013
    1.042
    80
    48
    je zou het tijdens een slaapje overdag eens kunnen proberen, dan kun je kijken of je het vertrouwd vindt? Zo heb ik het ook gedaan (al kon zoon toen nog niet draaien, hij was 3wkn).

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.211
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik zou ze snoozz zowizo niet gebruiken tegen buikslapen. Ik gebruik hem sinds kort wel voor mn zoontje, maar niet zodat hij op zn rug blijft liggen. Als hij zelf op zn buik kan draaien en zn hoofdje goed neer kan leggen en optillen dan kan hij gewoon prima op zn buik slapen. De snoozz gebruiken wij alleen omdat hij zonder snoozz of gordels bv in de kinderwagen, de rust niet vind om te gaan slapen. Hij draait er ook gewoon in op zn buik :)

4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.739
    7.507
    113
    Vrouw
    Ding eruit en lekker op zn buik laten slapen. Ze zijn sterk genoeg om hoofdje om te draaien.
    Hier heeft kleine vanaf het begin al op buik geslapen

Deel Deze Pagina