Ik ben op zoek naar zoveel mogelijk woorden die met 'oud worden' te maken hebben Dus; Waar denken jullie aan, als je aan 'oud' denkt? Ik heb het dan echt over personen die oud worden, dus niet over de prehistorie en andere tijdperken Oh; ik ben echt op zoek naar enkele woorden (of max. 2), geen hele zinnen. Wat we tot nu toe hebben; Aanleunwoning Gehoorapparaat Geraniums Grijze haren Incontinentie Krimpen Kunstgebit Rimpels Rollator Scootmobiel Steunkousen
Dementie, oma, opa, eenzaam, tafeltje dekje, ouderenopvang, bejaardentehuis, verzorging, wassen, stijf, staar.
bloemetjesjurk krulspelden/watergolf bretels groot wit ondergoed steradent canta (45 km autootje) trolley (boodschappentas op wielen) kniekousen schepje "buisman" in de koffiepot advokaat met slagroom vroeg op bed en vroeg wakker katoenen zakdoek
Slechtziendheid of blind, doof, nukken, dementie/vergeetachtigheid, vroeger in mijn tijd... , grijs/wit haar, kaal, krom lopen, bingo, regiotaxi, koffie met een vel Dit zijn zo dingen die bij mij naar boven komen als ik aan mijn opa en oma terugdenk.
Hangouderen 😁 Geraniums Pensioen Zeuren vaak Voorkruipen (bij kassa,in verkeer) Wijs Levenservaring Van der bilt parfum
Telefoon met extra grote toetsen Verwarming extra warm Tv hard aan Tafeltje dekje Platte ergonomische schoenen