Ik was net boodschappen doen en moest dus ook avondeten bedenken. Ik vind dit de laatste tijd een drama.. Ik kom steeds op hetzelfde uit. Wat eten jullie? Zijn jullie creatiever met koken? Hebben jullie tips?
er is ook een topic hier met weekmenu`s misschien kun je daar inspiratie uit halen.. ? Wij eten vanavond Gado Gado...
Ik zou idd kijken in de topics: show je weekmenu en wat eten we vandaag? Verder verzamel ik veel recepten (internet en boekjes uit de super) en die knip of print ik uit en plak ze ouderwets in een plakboek. Dat pakt makkelijk en je komt ineens weer recepten tegen die je vergeten was.
Dat hadden wij hier ook, elke week weer ongeveer hetzelfde. Ondertussen ontzettend benieuwd naar "nieuw" eten, maar geen idee hoe we dat aan moesten pakken. Nu sinds een tijdje hellofresh. Echt een super concept! We hebben afgesproken dat we dit een tijdje doen, tot we het "zelf" kunnen. Het is namelijk niet alleen ontzettend gemakkelijk, het is ook best prijzig
Ik ben vandaag alleen thuis dus heb lekker makkelijk een pizza uit de oven hihi. Ik heb ooit inderdaad eens een boekje met recepten er in. Maar weer eens opzoeken en er recepten in opschrijven.
Hier het zelfde probleem. Ben maar eens op Google gaan kijken. Kwam op de site van de ah met budget recepten. En daar echt een paar heerlijke menu's vandaan gehaald. Nieuw en budget dus niet duur. Vandaag hadden we prei stamppot met kipfilet (prei gebakken en puree gemaakt. Bij de prei kipfilet bakken (gewoon kipfilet beleg) en die Door de puree heen doen. Was heerlijk.