Snorren en baarden

Discussie in 'De lounge' gestart door Jel, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

    Jel Niet meer actief

    Ik was tv aan het kijken en zag Reinoud Oerlemans voorbij komen.

    :$ Wat heeft hij een dikke baard. En ook helemaal niet netjes bijgeschoren of zo, maar allemaal wilderig haar in de hals. Echt afschuwelijk, vind ik.
    Net als die Arie Boomsma, ik vind deze mannen zoveel meer knapper als ze een net geschoren gezicht hebben.

    Als mijn man zich 2 dagen niet geschoren heeft mag hij er van mij nog mee door, maar op dag 3 moet hij zich echt scheren.

    Wat vinden jullie van snorren en baarden? Brand maar los. :D
     
  2. Mompelientje

    Mompelientje Fanatiek lid

    20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Het is Movember. Dat betekent, dat alle mannen en hun baard en of snor laten groeien, tegen kankerbestrijding.

    Daarom heeft m'n vriend een snor...

    Movember Nederland - Official website
     
  3. sam32

    sam32 Bekend lid

    14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt verschrikkelijk,knap meteen af op een man met snor of baard. Wel vind ik stoppeltjes sexy,maar moet echt niet te lang worden
     
  4. BeingMommy

    BeingMommy Fanatiek lid

    19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Haha bij ons is een baard een onderdeel van het geloof, ik vind het mooi.

    Ondanks dat de baard niet bijgeschoren of geknipt word, ziet het er wel netjes en verzorgd uit.
     
  5. Dana

    Dana Niet meer actief

    ik vind die van Reinout ook geen porum! hahaha, en die van Arie ook niet! soms vind ik een baard mooi maar dan wel als ie goed is bijgeknipt en mooi in model is geschoren. zztop gaat me bijvoorbeeld echt te ver :D
     
  6. Mompelientje

    Mompelientje Fanatiek lid

    20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Mijn vriend vind zichzelf een viking. yup...
     
  7. schaapie123

    schaapie123 Niet meer actief

    mijn man scheert zichh soms een week niet, en het staat hem ook nog goed ook, stiekum ben ik wel benieuwd hoe hij erit ziet met baard, maar een snor is verboden, hij heeft vroeger een snor gehad en matje(lang haar) o wat zag hij er eng uit hahhaa, als ik hem toen had ontmoet was ik hard weg gerend
     
  8. Yelice

    Yelice Niet meer actief

    blegh een baard of snor vind ik echt niet mooi! mijn man laat wel soms een ringbaardje groeien maar dan een paar dagen dat vind ik wel sexy maar lang blegh
     
  9. tulip

    tulip Niet meer actief

    ik heb nog nooit van movember gehoord??

    Maar goed in het algemeen vind ik baarden of snorren erg passe en niet meer kunnen.
     
  10. lautje1980

    lautje1980 Actief lid

    2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    de mannen die t voor de actie doen dat vind ik wel ok.
    maar hou echt niet van snorren en baarden.

    wat ik wel weer mooi vind bij sommige mannen is zoals christophe hadad(nick van gtst)heeft. dat vind ik soms nog wel mooi staan.

    mijn vriend is moslim maar draagt geen baard. bij hem in de familie niemand.
     
  11. lieselot84

    lieselot84 Fanatiek lid

    11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    nee, snor/baard/pratend kutje (??!) dat vind ik niets. prikt teveel, ook als het langer is.
     
  12. krullenkop

    krullenkop Niet meer actief

    Ik houd ook niet zo van snorren en baarden, stoppels kan ik wel mooi vinden.
     
  13. Yelice

    Yelice Niet meer actief

    hahaa pratend kutje :D
    Ik vind dat juist wel sexy maar een man moet er wel het gezicht voor hebben vind ik.
    Reinout laat het toch staan tijdens het produceren van een film?
     
  14. mikos

    mikos Bekend lid

    7 dec 2010
    944
    0
    0
    hier wel een flinke baard (bij mijn man dan haha) vind het wel mooi :p, ik heb niks met babyface. Baard is mannelijk en straalt kracht uit, ik zag het toevallig net bij die arie op uitzending gemist ik dacht dus meteen van ooh wat mooi die baard hahaha
     
  15. mikos

    mikos Bekend lid

    7 dec 2010
    944
    0
    0
    snor wordt kort gehouden, lange snorren vind ik heel vies, vooral van die nicotine gekleurde snorren die half in de koffie hangen brrrr
     
  16. Jel

    Jel Niet meer actief

    Ik vind het ook altijd zo vervelend om mannen met baarden 3 zoenen te geven. Brrr....
     
  17. Arti13

    Arti13 Niet meer actief

    Hier een man met vergevorderde stoppelbaard. Mag van mij soms wel wat korter, maar over het algemeen vind ik stoppelbaardjes erg leuk.
     
  18. janna76

    janna76 Fanatiek lid

    8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Als mijn man zijn snor verwijdert kan hij zijn sexleven gedag zeggen tot het ding weer is aangegroeid!!
    Maar het hoeft er inderdaad niet uit te zien als zo`n walrus snor.
    En als meneer zich een week niet heeft geschoren vraag ik hem wel eens. Schat, als jij je niet scheert. Hmm, dan hoef ik toch ook niet?? HINT,HINT.
     
  19. Kimi1

    Kimi1 Fanatiek lid

    17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    'N mooi verzorgd ringbaartje kan erg sexy zijn bij een man vind ik, voor de rest 't liefste geen volle bos op dat gezicht haha
     
  20. vinisa

    vinisa Fanatiek lid

    8 sep 2008
    4.346
    1
    36

    Haha ik zag het ook en zei tegen mijn man dat ik dat zo lelijk vond :p Verschrikkelijk zelfs :D

    Heb sowieso al niets met baarden en snorren. Vind dat nooit mooi staan bij een man :)
     

Deel Deze Pagina