Snorren en baarden

Discussie in 'De lounge' gestart door Jel, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Snorren zijn niet mijn ding. Ik vind ze niet echt mooi en op de een of andere manier vind ik snorren meer iets voor oude mannen:p Maar sommige mannen kan ik me dan weer niet voorstellen ZONDER snor, m'n pa bijvoorbeeld, haha!
    Baarden kunnen sexy zijn. Maar dat moet wel bij de man/z'n gezicht passen. Bij de een vind ik zo'n 'onverzorgde/slordige' baard wel staan. Lekker wild en ruig, daar houd ik wel van:p En sommigen zien eruit als een zwerver, en vind ik een baard een NO-GO!!!
    Bij mij ligt dat dus echt aan de man, haha:D

2. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Ik heb niks met een baard en snor. Stoppeltjes vind ik echt niet erg, maar gladgeschoren hou ik het meeste van. Gewoon netjes.

3. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Nee, houd er echt niet van.

4. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Echt een baard vind ik niet mooi. Vooral niet bij mensen onder de 40.
    Een stoppelbaard vind ik daarbij wel sexy! Maar geen snor, dat prikt!:)

5. glimworm

glimworm Niet meer actief

heb hem ook gezien op tv, vind het geen gezicht.:$

en zo'n actie? tja what's the use?;) door een snor of baard te dragen help je prostaatkanker de wereld nog niet mee uit, veel mannen gaan veels te laat met hun kwaaltjes naar de dokter, daar zit het probleem en ze moeten veel beter voorgelicht worden over de gevolgen daarvan en het moet bespreekbaarder worden, zo kun je het taboe misschien nog de wereld uithelpen.

maar even terug ontopic: gelukkig vind mijn vriend het ook helemaal niks en wil hij op zijn werk ook geen verplicht baardkapje dragen, dus scheert hij het gewoon netjes optijd af! :D

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hier hetzelfde.. ik vind zijn gezicht als hij zich net geschoren heeft ook helemaal niet op mijn man lijken:D hihi

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Een echte snor of baard is hier overigens wel not done.. vind ik dan weer niet mooi.

8. Black Roses

Black Roses Niet meer actief

Mijn man heeft snor & baard. Net als die van LOTR.. ben zijn naam even kwijt. Bij sommige mannen staat het vreselijk, bij de mijne vind ik het super. Een baard langer dan stoppels prikt in elk geval niet. Manlief zijn baard zit op zijn gezicht en loopt niet door tot op zijn lijf ofzo.

Die Reinout Oerlemans ziet er inderdaad gewoon smerig uit met zijn baard. :$

9. Adventure

Adventure Actief lid

21 apr 2011
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snorren en baarden zijn zo jaren'80 (Als je van die oude familiefoto's of filmpjes op tv van bn'ers ziet lig ik helemaal in een deuk)

10. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Mijn man heeft al jaaaaren een ringbaardje, als hij die afscheerd heeft ie een probleem met mij :D Dan heeft ie echt een blote billen gezicht

11. Mootjuh87

Mootjuh87 Actief lid

13 jul 2011
    447
    0
    0
    Vind gezichtshaar maar niks als het niet netjes bijgehouden is.
    Mn vriend heeft eigenlijk altijd zo'n 3 dagen baardje of een ringbaardje, vind dat altijd wel sexy :p
    Bij hem staat het ook net niet als hij zich helemaal geschoren heeft.

12. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Een stoppelbaardje vind ik wel gaan (staat soms wel sexy :D) maar een echte snor of baard vind ik ten eerste erg ouderwets en ten tweede een onhygiënisch zicht..

13. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Ik vind het ook helemaal niets... zo onverzorgd!
    Ik zag ook Chris Zegers voorbij komen op tv... wat is er toch mis met die generatie? Hij, Reinout, Arie....??

14. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Mijn theorie: mannen met zo'n snor waarbij je de bovenlip niet meer ziet zoenen niet meer. Of de passie met hun vrouw is verdwenen, of ze zijn - en blijven - vrijgezel.

15. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Snorren en baarden in 1 woord bbbrrrrr.

16. adi

adi Niet meer actief

Ik vind het echt verschrikkelijk. Een stoppelbaardje kan nog wel, maar daar ligt de grens.

17. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Snorren vind ik afschuwelijk! Een baard ook, behalve bij van die karakteristieke oude mannen ;)

Een verzorgd sikje daarentegen, vind ik heel sexy :)

18. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    Ik heb dat filmpje van Reinout ook gezien. Eerste wat in me opkwam 'heeft ie nou zo slordig een baard opgeplakt'?. Het zag er niet uit.

Baarden en snorren vind ik walgelijk. Ik hou er gewoon niet van. Maar Reinout was wel een heel erg lachertje.

19. Gravid

Gravid Niet meer actief

Ik vond het eerst ook lelijk, en vriendlief 'mocht' het van mij ook echt niet haha.
    Maar nu heeft hij iets een snor en een baardje, gewoon netjes.. niet te overdreven, en vind het wel gaaf staan bij hem.
    Hij 'moet' hem van mij wel bijhouden, want anders is het inderdaad geen gezicht.

20. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik vind het ook niet mooi bij een jonge man hoor en al helemaal niet als hij zo slecht verzorgd wordt

Deel Deze Pagina