Snorren en baarden

Discussie in 'De lounge' gestart door Jel, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik vind snorren echt afschuwelijk, brrrrrr...
    Baarden heb ik verder ook niks mee, pratende kutjes :)P) ook niet.. mijn man heb ik het liefst gewoon met geschoren gezicht of hoogstens stoppels. Bij hem ziet het er ook niet babyface uit omdat je altijd de haarzakjes nog ziet zeg maar, nogal een dikke baardgroei :)

2. Eens.. mijn vader is ook zo'n krakteristieke oude man haha :p die ziet er raar uit zonder baard. Heb hem mijn hele leven maar 1x zonder baard gezien. Was ie uitgeschoten met scheren whahaha..

Sikjes zijn ok!!

3. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    en lange baard prikt overigens niet hoor voor diegene die zeggen 'dat prikkelt' , lange baard is gewoon 'zacht' wel stevig haar natuurlijk het is geen glad donshaar haha :D

4. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Zolang je geen Sinterklaas heet, vind ik een baard echt niet kunnen.
    Maakt een man meteen zo "viezig" met een baard, weet ook niet waarom ik dat vind.
    Ringbaardje mag alleen als ie goed bijgehouden word, maar vaak vind ik t dan zo maffia-achtig......

Liefst geschoren, lekker fris en glad!

5. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    mijn man was hier ook een keer uitgeschoten en had toen alles eraf geschoren, toen hij aan de deur stond bij zijn familie kreeg zijn zusje zo erg de slappe lach en de kinderen waren bang voor hem XD, was ook echt geen gezicht toen als je al jaren zon baardemans gewend bent

6. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Tot en met een stoppelbaard is acceptabel, van alles daar boven droog ik acuut op.

7. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Vind het bij Reinout Oerlemans erg goed staan *kwijl*

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Het ligt helemaal aan de man. Sommigen zien er niet uit met een baard, maar mijn man staat het juist weer super. Het hoort gewoon bij m die baard en snor. Ik heb m 1 keer zonder gezien en vond het vreselijk. Hij heeft geen volle baard over heel zn wangen, maar een sik op zn kin van een cm of 10. Prikt niet en geeft een lekkere stoere look. Bij bikers zie je het ook wel meer.
    Ik snap wel dat smaken verschillen, maar de opmerkingen van vind het niet meer kunnen en onhygiënisch slaan nergens op. Ieder zn ding en een baard kan je gewoon goed schoon houden hoor. Haar op je hoofd is toch ook niet onhygiënisch?

9. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik vind mijn vriend ook leuker met een klein stoppelbaardje glad geschoren is soms wel fijn maar, vind een klein stoppelbaardje toch wel mooier :)

10. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Mijn man heeft ook een sikje en ik vind het wel leuk :) Echt een hele volle baard zou hem niet staan, maar sommige mannen zien er goed uit met baard.

Eigenlijk maakt het me niet zoveel uit :) Ieder zijn ding!

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.826
    113
    Ik houd helemaal niet van baarden en snorren, hoogstends een stoppelbaardje, maar niet langer dan 2 dagen. Gelukkig heeft mijn man maar weinig baardgroei.

Mijn vader daarentegen, heeft 1 keer zijn baard eraf geschoren, geen gezicht! Dus voor mijn vader alleen met baard.

12. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    #52 lieselot84, 14 nov 2011
    Laatst bewerkt: 14 nov 2011
    Dat heb ik juist met mijn vader. In mijn eerste levensjaren had hij een snor, kan ik mij niets van herinneren trouwens.

Telkens als ik een foto van vroeger zie, moet ik lachen :D

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik heb een hekel aan gezichtsbedekkende dingen als een snor en een baard....Vind het ver-schrik-ke-lijk en totaal niet aantrekkelijk.

Of zo'n vies puntje op de kin van een man, waardoor het lijkt alsof er iets viezigs zit, maar dat moet dan een klein soort van baardje voorstellen.

Of zo'n eng befbaardje......vreselijk!

Ik val op gladgeschoren mannen :D.

Zal het je nog sterker vertellen...Ik heb mijn vriend destijds ontmoet via Relatieplanet....Mooie vent, lekker ding en mooi gladgeschoren.
    Bleek hij net zijn foto vernieuwd te hebben.......! Hij stond er eerder op met een eng baardje en snor. Waarschijnlijk was ik hem toen ook al tegengekomen op die site, maar ben ik toen maar aan hem voorbij gegaan.....

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik ben verliefd geworden op mijn man, toen hij een baard had, maar toen we wat kregen, was hij gladgeschoren. Soms laat ie in de zomer- of kerstvakantie wel eens zijn baard staan. Ik vind dat wel leuk, maar hij scheert hem altijd weer af als hij weer gaat werken. :(

Stoppels zijn niet fijn... Die van hem zijn echt heel stug en doen mij pijn. Maar als zijn baard wat langer is, zijn de haren niet meer scherp.

Een baard moet overigens wel netjes getrimd worden.

15. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Hier ook een baard-fan :D Mijn vriend heeft een baard en ik vind hem sexier met baard dan zonder ;) Toen we elkaar leerde kennen had hij trouwens geen baard. Hij heeft hem toen voor mij laten staan omdat zijn stoppels echt vreselijk prikken. Nu scheert hij m bijna nooit meer af, hooguit 1 of 2 x per jaar en dan laatie hem ook meteen weer staan
    Hij houdt het trouwens ook wel netjes bij, af en toe bij trimmen en in zn nek wat bijscheren

16. susy26

susy26 Niet meer actief

bha, vind ht niet mooi, en zeker niet aantrekkelijk..dan zeg me vriend wek is voor de gein, mm laat hem nu mar is staan denk... en dan kijkt ie naar mij en weet ie al hoe ik er over denk haha... nee vind het niet mooi.

17. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Hihi leuke topic!

Ik heb dit met mijn vriend ook ongeveer op dag 3 mag ie zich wel scheren en doet het ook wel. Vraag me af hoe het staat als ie hem echt laat groeien of zo :D Misschien eens vragen of ie dat wilt doen hahahaha.

Maar inderdaad bij sommige mannen staat een lange baard niet, dat is net als bij het tv programma Expeditie Robinson: bij Sascha staat het wel goed vind ik :p en bij de rest van de mannen weer niet.

18. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Die Reinout Oerlemans ziet er inderdaad goor uit met zijn baard!

Mijn man heeft geen baard of snor, gelukkig niet. ;)
    Ik vind het niet echt aantrekkelijk..
    Mijn vader heeft zijn hele leven al een snor, en 'vroegah' (;)) had ie ook een baard.
    Mijn moeder, zusje en ik zitten ook altijd te zeuren dat mijn vader zijn snor eraf moet halen, maar daar wil ie niks van weten.
    Hij wordt ook echt boos als we erover door blijven gaan. :D

Deel Deze Pagina