zo naar het bureau ben benieuwd

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door marilouise, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

Ik moet zometeen naar het bureau met de kleine man, krijgt weer prikjes,
    maar ik ben zo heel benieuwd naar hoe groot hij nou is, voor mijn gevoel flink gegroeid, hoop het wel eigenlijk maar ik denk het wel

ben gewoon een beetje nerveus

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.017
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik ben ook altijd weer erg benieuwd hoe ons zoontje weer gegroeid is. De eerste weken ging ik ook wel naar het inloopspreekuur om te wegen. Maar nu ben ik al niet meer geweest sinds hij met twee maanden zijn eerste prikjes kreeg. Wij gaan volgende week weer en ik ben ook wel weer erg benieuwd! Vooral naar zijn hoofdomtrek. Die was vorige keer nauwelijks toegenomen. En hij zit met de hoofdomtrek gewoon op de middellijn, terwijl hij met lengte en gewicht op de bovenste lijn zit.

Wat ik wel doe is tussendoor zelf wegen op de personenweegschaal en z'n lengte meten met een meetlint. Dat is wel minder nauwkeurig, maar het geeft toch een indruk.

3. marilouise

marilouise Niet meer actief

Ik heb hem vorige week ook een keer op onze weegschaal gezet was toch hetzelfde hij woog daar 10 kilo

en nu kom ik net terug en hij weegt
    10,1 kilo en is 76 cm lang. hij doet het goed dus ben weer elemaal blij prikjes vond hij ook niet zo heel erg

Deel Deze Pagina