Waneer houd het op... Me meis is nu al ruim 4 weken snot verkouden, hoesten doet ze niet.. er komen bergen van dag donkeren groene snot uit.... loop de hele dag met doekjes anchter haar aan en het word maar niet minder.Het is behoorlijk taai Ze is er niet anders in gedrag door.... Maar vind het echt vervelend.. Iemand een idee? of tips hoe het minder kan gaan worden... Groetjes Jantina
onder de douche stomen dan komt het lekker los en word het minder taai ik zet zelf een bad in de douch laat kind lekker spelen en zet de hete douche achter hem aan zodat hij alleen de stoom krijgt. werkt prima
Stomen in de badkamer? Of uien naast haar bedje snachts? Ben bang dat je er verder niet veel aan kan doen dan wachten tot het wat warmer weer word. Ons dochtertje is al vanaf begin dit jaar verkouden en hoesten. Doe je niks aan, ze moeten vanzelf weerstand opbouwen.
och ruilen dan. dat zou ik liever hebben. bij mij oudste zit het vast en de dingen helpen erg tijdelijk. tis erg naar ja als het steeds zo loopt maar echt neem van mij aan zolang het loopt komt het er wel uiit. het is erg smerig maar wel het beste
Hier nog zo een... Alleen is de kleur bij Jelle inmiddels doorzichtig, dus ik denk (hoop) dat het einde in zicht is... Was zo zielig, als ik hem uit bed haalde 's ochtends lag hij gewoon in een plakaat snot te slapen... En zijn hele gezicht zat onder de korsten... 1x was het zelfs zo erg dat hij zelfs met zijn gezicht vastgeplakt zat aan zijn hoeslaken... Maar idd, sprayen helpt wel iets, dan weet je zeker dat het ook los blijft zitten. En het helpt ze een beetje beter ademen als ze in bed liggen...