Over een maand wordt ons meisje 1 jaar. We zijn nog op zoek naar kado tips. We dachten zelf al aan een houten poppenwagen of houten schommeldier. Zo'n poppenwagen weet ik wel dat een succes zou zijn, zo'n hobbeldier ook?? Iemand nog andere leuke tips? De meeste dingen wat leuk is voor een 1 jarige hebben we nog van ons zoontje. Vandaar de weinige inspiratie. En poppen zal ze waarschijnlijk meer dan genoeg van krijgen.
of zo;n fiets met stang erachter bol.com | Little Tikes 3-in-1 Driewieler - Roze, MGA Entertainment | Speelgoed mijn kleine vind het geweldig
Ja leuk he!! Ik vind het varken ook leuk! En ze zijn soms ook nog wel leuk in de aanbieding! (online)
Zo`n kinderwagen is wel leuk en die wheelybugs zijn ook zo leuk. Hobbeldier zou ik niet doen, ze doen er weinig mee en het is in het begin ook veel te eng nog terwijl ze wel met de wheelybug of de poppenwagen kunnen spelen.
boederij met geluid, blokken, vormpjes ergens inkan doen. Boekjes met plaatjes en met geluiden. Ballen in vormpjes door slaan. Beestjes op wielen die in drukt en dan weg rijd.
@ Yolanthe, dat ze weinig doen met een hobbeldier vermoed ik ook. @ Henriette, we hebben de boerderij van little people, boeken in overvloed, blokken en vormenpot hebben we ook al verschillende van. Het is gewoon te erg hoeveel speelgoed hier al staat. Ook van buitenspeelgoed.
Wij hebben voor ons zoontje op de lijst staan: - een zandbak (zo'n schelp zodat er een deksel op kan en je bij mooi weer het deksel als badje kunt gebruiken) - een schommel (3 in 1, eerst met tuigje enzo wat er later af te halen is) - een loopauto - blokkenwagen om achter te lopen - houten muziekinstrumentjes, zoals een xylofoon Maar misschien hebben jullie dat al allemaal van jullie zoontje nog...