Onze schat heeft ontdekt hoe ze van buik op rug en terug kan.. Rolt nu dus door de hele kamer haha Erg leuk natuurlijk maar het valt ons op dat ze vaak spuugt als ze op d'r buik ligt... Onze vraag; Is dat normaal?? Of wat is het anders?? Hoop dat er Mama's zijn die het herkennen
Mijn zoontje was nooit zo'n spugerig jongetje maar sinds hij rolt wel! Rustig blijven liggen of zitten na de fles is er niet bij en zodra ik hem in de box leg rolt hij om spuugt hij wat, soms ook wel langer dan een uur na de fles, vooral als hij zich opwind haha! Is helemaal niet erg alleen heb je meer was.
Onze tut spuugt ook eigenlijk nooit alleen als ze zich niet lekker voelt. Na haar fles rustig doen is er inderdaad niet meer bij... Boeren gelukkig wel!! Maar zoals ik hierboven lees zelfs na bijv. anderhalf uur spuugt ze.. De extra was heeft niet hoor... Alleen stinkt het zoooo vreselijk zuur!!? Maar bedankt!!
Hier hetzelfde. Standaard gelijk rollen en druk doen na de fles en meestal komt er dan wel wat omhoog. Hij speelt vrolijk door dus ik ga er maar van uit dat hij er geen last van heeft!