Eerste schoentjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door BrownieM, 24 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BrownieM

BrownieM Lid

8 aug 2012
    70
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi,

Mijn dochtertje van bijna 1 loopt al ruime tijd langs bank e.d. en nu ook al 1 hand. Ik wil haar het liefst zo laat mogelijk schoentjes geven, liever blote voeten. Mijn zoontje kreeg pas zijn eerste schoentje na 6 weken los lopen. Mijn dochter kan nog niet los lopen.

Maar... nu vroeg het KDV mij om schoentjes voor haar te kopen i.v.m. buiten spelen, zodat ze bijv. achter de loopwagen buiten kan lopen. Ik heb nu alleen geen idee welke schoentjes ik het best kan kopen. Die van Shoesme, baby-proof, die zien er namelijk nog behoorlijk stevig uit aan de onderkant.

Iemand tips? Thnx alvast!

2. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hier idem, dochter 14 mnd loopt al even vlot langs de meubels met 1 hand, aan onze hand, soms enkele stapjes los

Wij hebben 'echte' schoentjes gekocht, maar met een iets dunnere zool, van het merk Romagnola. Deze zijn voor als we weggaan of buitengaan. Binnen is het nog blote voetjes of sokjes.

En voor op de crèche hebben we Rondinella's (Een nieuw paar, gekregen van collega, ze waren te breed voor haar dochter maar mijn dochter passen ze wel). Op de crèche vroegen ze namelijk ook of we haar geen schoentjes konden aandoen, ook ivm buiten spelen binnenkort..

Shoesme hoor ik wel veel goeds van!

3. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Hier shoesme babyproof smart gekocht voor zoon als eerste schoentjes maar op kdv tot op heden alleen leren slofjes alleen gehad. Hij loopt ondertussen wel los maar kruipt daar ook regelmatig nog. Was prima voor op kdv.

4. krullebol81

krullebol81 Actief lid

9 jul 2014
    393
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ons meiske heeft ook van die leren slofjes aan. Voor nu nog prima.

5. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Paar weken geleden heb ik 'echte' schoentjes van Bunnies gekocht. Heb in de winkel aangegeven dat ze wel langs de tafel en aan 1 hand loopt, maar nog niet los. Daar zeiden ze dat ze deze schoentjes aan kon hebben tot ze ongeveer een maand los loopt (als ze dan nog passen natuurlijk).

6. Veera

Veera Niet meer actief

Ik zou gewoon slofjes halen, loopt onze dochter ook buiten op (ze loopt nog niet los)

7. Miki013

Miki013 Bekend lid

9 feb 2016
    598
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier schoesme babyproof gekocht, loopt ook vooral langs dingen en paar stapjes los. Buiten nu aan de hand aan het lopen en het is ook fijn om hem te laten wennen aan schoentjes.

Sloffen trekt ie heel snel af, altijd op blote voetjes binnen.

8. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Zou voor shoesme babyproof gaan of slofjes.
    Mijn zoontje liep 2 maanden aan de hand en had slofjes aan en binnen gewoon op blote voetjes.
    Nadeel van slofjes vond ik dat als de stenen vochtig waren hij natte voetjes had.

9. BrownieM

BrownieM Lid

8 aug 2012
    70
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dank allen voor de reacties. Probleem bij slofjes wordt denk ik inderdaad dat ze ze uit gaat trekken. Ze trekt nu al fanatiek haar sokken uit.

10. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
  11. Moi1985

Moi1985 Actief lid

2 jul 2014
    414
    27
    28
    Hier ook Shoesme babyproof schoentjes en vind de zool eigenlijk best flexibel. Ze kunnen echt nog dubbel zeg maar, ben er erg tevreden over.

12. BrownieM

BrownieM Lid

8 aug 2012
    70
    0
    6
    NULL
    NULL
    Loopt jouw kindje al los of echt stapjes a.d. hand of langs de bank?

13. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik zou ook voor de shoesme gaan, babyproof. Zijn echt heel flexibel. Wij hebben deze ook gekocht toen mijn dochter nog niet los liep maar wel aan het handje, ook juist voor buiten. Sloffen worden idd vochtig, zou ik niet doen, vooral niet met dit heerlijke weer ;)

14. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Zou voor leren slofjes van bambino gaan, die krijgt ze echt niet uit hoor!
    Ik vind het persoonlijk echt zonde om schoentjes voor 50-60 euro te kopen die buiten op het KDV kapot worden gekropen.
    Hier heeft hij vorige zomer 12-15 maanden ook gewoon op z'n leren slofjes buiten gekropen, waren nog geen 15 euro volgens mij.

https://www.kruidvat.nl/bambino-basics-leren-sloffen/p/3147019
    Deze zijn het...

15. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Hier eerst bunny's leren lopen schoentjes en daarna smoesje. De zool is echt heel flexibel.
    Binnen draagt ze nog steeds uitsluitend sokken of leren slofjes, ook bij kdv.

16. soeee

soeee Niet meer actief

Ik zou ook voor Shoesme Babyproof gaan :)

17. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Smoesje :D
    Dat moet shoesme zijn! Damn Auto correct....

18. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Mn oppas kindje van 14 maanden loopt al sinds hij 10 maanden is zelf binnenhuis, buiten maar heel incidenteel, net wat stapjes en wat spelen in de tuin enz ja. Hij loopt gewoon op leren slofjes want ik laat hem toch niet buiten lopen als het regent enz.

19. Veertje1986

Veertje1986 Bekend lid

26 jul 2014
    550
    38
    28
    NULL
    NULL
    Wij hadden als eerste schoentjes bunnies met een hele flexibele zool. Ideaal!

20. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.157
    23.238
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Voor op kdv nog gewoon slofjes. Daar loopt ze toch nog niet los buiten. Nu Shoesme gekocht, de Babyproof, zijn echt heel erg flexibel. Ze loopt nu los binnen, wel nog gewoon op blote voeten. Maar voor buiten gaan we binnenkort wel de echt schoenen gebruiken, die slofjes worden wel erg vies nu, haha.
    Voor als ze buiten gaat lopen op kdv, heb ik nieuwe tweedehandse. Scheelt toch weer wat in de prijs.

Deel Deze Pagina