De titel zegt het al: hoe zwaar was jouw kindje toen ze overstapte naar flessen van 120+ 4? Ik kom net bij het cb vandaan... Mijn dochter is 4 weken met een gewicht van 4670 gram. Ze vertelde mij dat ik over mocht op grotere flessen, maar dan wel max 6 op een dag. Dus ik ben gewoon even benieuwd 😊
Mijn zoontje was even oud en even zwaar toen we daarop over gingen. Maar als ze nog tevreden is met de hoeveelheid die ze nu krijgt is dat ook prima hoor!
Nou, ik heb geregeld het idee dat ze er niet genoeg aan heeft, dat kwam dus ter sprake en toen zei ze me dat.
Hier zat ik met 1,5 week al op 120cc. Mocht van vk en kraamzorg. (4300gr) Ze had hier echt behoefte aan. Met 4 weken woog ze 4900gr en kreeg ze 150/5 (5 voedingen per dag)
En misschien dat jullie het weten, maar ik mag ook overstappen op andere voeding. Alleen.. Hoe doe ik dat? Gewoon in 1x? Of eerst een paar flessen met 2 schepjes van t één en 2 schepjes van t ander?
Je mag in een keer overstappen op andere voeding. Mijn dochter was iets van 4,5 kg toen we haar flesjes van 120/4 gaven. We hebben eerst nog wel afgegoten tot 120cc, maar inmiddels (bijna 6 weken, 5 kg) krijgt ze de volledige 135cc, x6.