ik ben nu ongeveer 5,5 week zwanger. sinds een paar dagen heb ik steeds buikpijn. woensdag ben ik bij de verloskundige geweest, omdat ik me zorgen maakte, omdat ik al eerder een miskraam heb gehad. ik mocht langskomen. ik dacht dat ik 6 week zwanger was, maar waarschijnlijk dus iets korter, want ze zag alleen nog maar een vruchtzakje. tot nu toe heb ik helemaal geen bloedverlies, maar wel dus van tijd tot tijd die buikkramp. het voelt als een flinke menstruatiepijn, en ik heb dan steeds het idee dat het mis gaat. ik probeer me niet te veel zorgen te maken, juist omdat ik geen bloedverlies heb. maar jee, das moeilijk hoor.... de buikkramp houdt steeds een ongeveer uurtje aan en zakt dan weer af gelukkig. en dan lijkt alles weer rustig. wel word ik nu steeds ietsje misselijker. nog niet overgegeven, maar tegen kokhalzen zit het nu toch wel dicht aan. dat is toch een goed teken?? pfff, een heel verhaal. ik hoop dat er meiden zijn dit dit herkennen en me misschien een beetje gerust kunnen stellen.
Hoi, Ik herken het zeker.. Ik ben nu acht weken maar bij 5 had ik ook vaak krampen en zelfs 1keer helderrood bloedverlies... Maar heb nu twee echos gehad en de kleine zit er nog... Ik hoop dat dat zo blijft natuurlijk.. Heb geen krampen meer... Tis altijd spannend en garanties heb je nooit natuurlijk... Maar t hoeft niet gelijk mis te zijn Sterkte
ik had eerste weken zo'n buikpijn dat ik echt dacht dat ik ongesteld moest worden. Ook beetje bloedverlies gehad (2x), maar bij laatste echo (12 weken) was alles nog goed. Van het goede uitgaan hoor!
dank jullie wel, ik probeer ook inderdaad van het goede uit te gaan, maar dat is wel moeilijk op het moment dat ik zo'n buikpijn heb. 'gelukkig' ben ik vandaag toch wat misselijker, dus dat geeft goede hoop hihi! en zulke zere borsten....
Zo herkenbaar ik had hier voornamelijk de eerste 6 weken last van. Volgens mijn vk heeft het te maken met dat je baarmoeder aan het groeien is.
Ik had de eerste weken ook last van buikpijn alsof ik ongesteld moest worden. Maar zit nu alweer op de 23 weken. T hoort er gewoon bij dus niets om je zorgen over te maken.
Dag allemaal, ook ik heb last van buikpijn. Het begon al voordat ik wist dat ik zwanger was. Gruwelijke borrelende darmen en een opgezette pijnlijke buik. Vandaag voor het eerst ook wat ongesteld-achtige pijn maar ga er maar vanuit dat dit de bandenpijn is waar iedereen het over heeft. Hier (nog) geen bloedverlies gelukkig!