Ineens huilen, snachts wakker worden en geirriteerd:cry:

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tukkertje, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tukkertje

tukkertje Actief lid

14 mrt 2008
    155
    0
    0
    Hoi,

Sinds 3 dagen is mike anders dan anders. Wordt ineens wakker snachts (huilend) en als ik of mijn vriendin dan bij hem gaat zitten dan is die wel stil maar klaarwakker en speelt en maakt leuke geluidjes. Lopen we weg dan huilt hij werkelijk alles bij mekaar. Afgelopen nacht ging dit 2 uur door .

Overdag is mike nu ook anders. Veel huilen(niet dat jengelige maar af en toe tot over zijn longen huilen) en lang niet zo vrolijk meer als de 7 maand daarvoor(echt mike was vanaf t begin al een vrolijke lachende baby mss dat dit nu eerder opvalt bij een baby die niet altijd even vrolijk is/was.)Dit doet hij overdag nu ook als wij er gewoon bij zijn. Wel vaak tijdens t draaien naar de buik toe maar ook als hij gewoon op zijn rug ligt. Ik d8 heel even dat hij vaak naar zijn oor zat te grijpen maar vandaag is me dat niet meer opgevallen.

Verder geen koorts, gewoon eetlust en geen echte symptonen van een eerste tandje.

Morgen zouden we naar de familie van mijn vriendin(vanuit enschede naar delft dus eerste keer dat mike lang in de auto zit en ver weg gaat) maar voel me er nu niet zo prettig bij. Maar dit is zo een beetje de enige dag dat wij kunnen de eerste tijd(ik werk bijna alle weekenden) en haar broer is sinds kort pappie dus we gaan nog gewoon. Alleen als hij aankomende nacht weer zo een nacht heeft(en wij dus ook) dan twijfel ik of ik wel moet gaan.

Bellen met arts oid heeft m.i. geen zin want mike heeft geen koorts en eetlust is normaal.

Iemand enig idee wat dit kan zijn of hoort dat gewoon bij de ontwikkeling van een 7 maand oude baby en waren wij mss te verwend met mike die op de eerste paar weken na tot nu toe bijna altijd(bijna he hehe) vrolijk is)....

Zorgen maken is een groot woord maar leuk is anders

bedankt voor t lezen weer

Michel

2. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Kan heel goed zijn dat het een sprongetje is. Hier ook zo af en toe een periode. Duurt dan een kleine week en dan ineens word je 's morgens wakker en denk je: "Ik heb vannacht niets gehoord". Ook overdag gaat het dan weer zonder al te veel gejengel en gehang.
    Ik zou gewoon even afwachten hoe Mike het vannacht doet en hoe hij morgenochtend is. Het kan zijn dat wanneer hij in een andere omgeving is dat het dan wel beter gaat.

3. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    rond deze tijd gaan kindjes beseffen dat je weg kunt lopen en hem dus 'achterlaat'. Hij leert dus alles over afstanden. Laat hem merken dat je weer terug komt als je weg gaat!
    hier had hij er ook best last van, gelukkig is het nu weer over!

4. tukkertje

tukkertje Actief lid

14 mrt 2008
    155
    0
    0
    Jah dames het zou kunnen.
    Ook gisteravond was hij aardig vervelend en heeft hij er 2 uur over gedaan om in slaap te komen. Maar nu sliep hij wel weer door en werd pas om half 8 wakker. Hij zal wel ff 3 daagjes zijn dag niet hebben gehad ;)

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hopelijk zet het zo door! Het is niet alleen heel vervelend voor jullie, maar ook voor jullie mannetje! Heel veel succes en plezier bij jullie familie!

6. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    hier ook gehad....das de voorbode van de 8 maanden sprong...

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm ging het inderdaad niet zo lang geleden ook zo

gelukkig duurde het maar 2 nachtjes
    alleen overdag had ze er wat langer last van

nu slaapt ze juist weer superveel.. en heeft oo na dr middagslaapje een ochtendhummetje lijkt het
    en bovendien als je dr de kans geeft.. kotm ze enkel uit bed voor eten
    en zit ze een half uur later alweer fanatiek te gapen :)

8. Saskia78

overigens.. dikke kans dat hij de hele weg in de auto slaapt en daarna wat vrolijker is

anyway.. tis nu zaterdagavond

ben benieuwd hoe de rit gegaan is :)

9. tukkertje

tukkertje Actief lid

14 mrt 2008
    155
    0
    0
    En het ging precies zoals je zei :D
    Heeft echt de hele auto rit geslapen op 2 keer na(tijdens de stop om hem wat fruit te geven, wat te drinken en ff zijn ruggie strekken:)). Ook in delft veel geslapen en toen hij smiddags goed wakker was alleen maar lachen en spelen. Terugweg zelfde verhaal als op de heen weg.

Gister was er ook niks aan de hand . Die wat vervelende periode duurde dus 3 dagen. Wel uit het niets blijft hij nu aardig rechtop zitten zonder dat we hem echt hoeven te corrigeren. Hij zit nog net niet helemaal zoals het hoort maar lijkt nu nog maar een kwestie van tijd .

Michel

10. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Grappig is dat he! Ineens kunnen ze van alles, na zo'n "lastige periode"

Fijn voor jullie dat de rit goed is gegaan.

11. tukkertje

tukkertje Actief lid

14 mrt 2008
    155
    0
    0
    Jah dat is idd grappig. Maar goed aan de ene kant is het ook wel logisch dat ze periodes hebben dat ze niet lekker in hun velletje zitten. Het is nml. bijna onvoorstelbaar hoe snel die kleintjes groeien. Je zou nu ineens maar 30 cm of zo in een jaar groeien. Wow :) ;) :p

We waren dus op kraambezoek bij de broer van mijn vriendin. Die is sinds een kleine 2 weken pappie. En ik zal zeker niet de eerste zijn die dat zegt maar je kan je je niet meer voorstellen dat mike 7 maand geleden net zo klein was als zijn 2 weken oude nichtje. Heb gewoon bijna een uur met mijn mond open gestaan wat een verschil dat nu al niet is hehe.

12. Saskia78

@michel: volgens mij schelen onze ukken ook niet zo heel veel :)

blij dat de rit goed gegaan is overigens..
    zelf 2/3 maanden gehad dat anne continu huilde.. behalve in de auto
    nouja meestal dan... soms gilde ze heel de weg
    ik heb uiteindelijk oordopjes gekocht voor manlief omdat hij er gewoon NIET tegen kon en vooral niet tijdens het rijden.

Deel Deze Pagina