kreunen/huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bizzy, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Hallo meiden,

Mijn kleine uk van 3 weken kreunt en huilt vooral in de nacht in zijn slaap.
    Ik vind het een verschrikkelijk geluid :confused: (wij delen een slaapkamer wonen bij me ouders in) met gevolg: ik lig de hele nacht wakker te luisteren of alles goed gaat en meneertje ligt gezellig in dromenland :)
    De kinderarts heeft hem helemaal nagekeken en kan gelukkig niks vinden lichamelijk bij hem...Zou zo'n kleintje al kunnen dromen?
    Wie heeft dit ook (gehad) en kunnen mij gerust stellen?

Liefs Bizzy

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lianna heeft dit nu nog wel eens. Ik weet nog wel toen ze 2 weken oud was, dat we ineens een enorm gekrijs hoorden. Ik vlug naar boven en haar uit d'r bedje gehaald, maar ze bleek gewoon te slapen. Ondanks het troosten bleef ze gewoon huilen. Ik heb 'r toen lekker teruggelegd. Na ong. 5 minuten was ze weer stil.

3. Jade11

Jade11 Bekend lid

21 mrt 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    mila is aan het vechten met iets in haar slaap, die armen blijven maar zwaaien! wil af en toe ook nog wel eens huilen. maar wel vrij duidelijk dat ze inderdaad aan het dromen is.

begreep dat ze al kunnen dromen terwijl ze nog in de buik zitten, dus neem aan dat ze dat nu ook doen..

Deel Deze Pagina