zitje in bad

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door moontje2008, 16 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    eef vind het heerlijk bij ons in bad, maar ik vind het best eng..

dus nu weet ik dat ze van die zitjes hebben, maar dan wil ik er zelf wel bij kunnen zitten.. ze kan al behoorlijk rechtop zitten..

wie heeft er tips??

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wij hebben ook zo'n zitje erin gedaan toen emma goed genoeg kon zitten. Het is echt makkelijk. zei kan veel beter bewegen en jij hebt je handen vrij. wij hebben het bad op pootjes maar als je erbij wil zitten kan je dan niet het bad van de pootjes halen? of werkt dat nog niet op die leeftijd? weet ik eigenlijk niet. Je moet er wel goed bijblijven natuurlijk. anders op de rand van het bad (jullie eigen bad als je die hebt) gaan zitten? of is dat hoogteverschil te groot?

3. Ellen291982

of bedoelde je niet letterlijk zelf erbij zitten maar bedoel je ik wil er zelf bij zijn? hahaha! Weet dus niet of ik je vraag goed begreep.

4. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik heb ook zo'n zitje en het is idd best makkelijk. Ze zitten erin, jij hebt je handen vrij... mn zoontje vindt het ook best leuk om in te zitten, hoewel hij liggend in het grote bad met een klein laagje erin toch leuker vindt!! Moet er wel bij zeggen dat mn zoontje 6 maanden was toen we er gebruik van maakte. in het begin hing hij nog best wel erin terwijl hij toen al aardig kon zitten. Nu pas sinds hij goed stabiel zit is het een succes...
    Of bedoelde jij die "lig" zitjes?

5. Ellen291982

volgens mij hebben wij zo'n lig zitje. dan zitten ze echt nog wel achterover zeg maar

6. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ok, ja, die kun je al wel gebruiken. Ik heb ze zelf nooit gebruikt, lijkt me zo vervelend zitten voor een jochie!! ;)

7. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

Ik heb nu deze voor mijn zoontje. Ik gaat dan altijd met hem in bad.

8. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ik heb ook zon zitje voor in het badje, ik vind het niet fijn voor haar. T zit zo hard aan dr kont en onder dr armpjes.. Ik hou dr zelf maar lekker vast.

9. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Zo'n ligzitje kun je gebruiken, zo'n badring uiteraard nog niet. Die is geschikt vanaf het moment dat ze in een kinderstoel kunnen zitten.

10. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Wij hebben tegenwoordig haar badje in de douche staan (vrij grote douchebak) Zij zit in het badje in de zitstoel en wij douchen tegelijkertijd. Ideaal, je bent bij haar in de buurt, je kunt je rustig afdrogen en aankleden en daarna haar uit bad halen. Ik heb de zitstoel van de babywalz, was 19,95 maar ik weet dat er iemand op marktplaats 2 op heeft staan voor een 10,-. Scheelt natuurlijk.

11. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Dat ligzitje had ik voor de zitstoel voor haar, ook ideaal. Werkte heel goed.

Deel Deze Pagina