Mijn zoontje van bijna 10 maanden is 's morgens steeds vroeger wakker. Kan het zijn dat hij dan honger heeft? Als ik zijn papfles vroeger geef dan drinkt hij hem heel gretig op. Ik word er zelf alleen niet zo blij van dat hij om 5.00 uur al zo wakker is, voorheen was het 6.30 uur. Iemand tips?
Zou idd van honger kunnen zijn. Is hij erna vlug moe? Nu, zoonlief is vaak tussen 5u30 en 7u30 wakker. Varieert echt van dag tot dag. En soms is hij erg vroeg wakker omdat hij idd dan honger heeft en is dan na een uurtje terug moe. Vaak is het dan omdat hij avond ervoor zo moe was dat hij dan te weinig gegeten heeft en vroeg in bed zat. En andere keren heeft hij 's avonds wel veel gegeten en is hij toch vroeg op.
Als hij de fles opheeft en ik leg hem terug in bed slaapt hij rustig door tot 8.00 uur. Toch in de avond misschien meer eten aanbieden, kijken of hij dan weer beter slaapt.
Zou dus idd van honger kunnen zijn. Eens proberen met idd wat meer te laten eten 's avonds. Kan de oplossing zijn! Succes
Helaas, vanmorgen was het 4.30 uur. Opnieuw ingestopt en toen werd hij weer om 5.15 uur wakker. Weer ingestopt en toen was het 6.10 uur. Ik ben moe...................
Kan met perioden wisselen. Onze dochter wordt ook wel eens een aantal dagen vroeg of 's nachts wakker. Soms 1 keer, soms meerdere keren. Meestal is opnieuw instoppen met een speentje voldoende. Alleen hier het voordeel er geen last van te hebben, want vriend is altijd eerder wakker dan ik..
Hier precies hetzelfde probleem. Onze knul sliep eerst echt prima altijd maar sinds de wintertijd is het 5 uur feest en dan ook gewoon niet meer willen slapen. Hij huilt niet maar gaat gewoon gezellig spelen. 1 keer had hij echt honger maar toen was het ook echt tranen met tuiten huilen. Nu speelt hij gewoon en je kunt hem de tut zo vaak geven als je wilt maar echt slapen wil hij niet meer. Hij gaat rond 19/19.30 uur naar bed maar liever wil hij om 18 uur al. Best lastig en vraag me af of het de wintertijd is of de leeftijd...
Gisteren een puckababy the bag gekocht en zoonlief daarin laten slapen, eerst zijn bedje voorverwarmd met een kruik. Meneertje heeft getukt van 18.00 uur tot 06.00 uur! Waarschijnlijk had hij het gewoon koud. Nu maar hopen dat het vanacht weer zo goed gaat.
Dat is lekker . De mijne slaapt al in een winterslaapzak en volgens mij niet wakker door de kou (zo koud is het ook niet op zijn slaapkamer). Vanmorgen was het 4.50 uur maar hij ging wel weer slapen na de tut. Alleen moesten we om 6 uur weg dus was maar voor kort. Morgen hoop ik dat hij dan iig ook weer wil slapen of nog beter, blijft slapen hahaaha... Ik denk dat Thomas overdag teveel slaapt en daarom uitgeslapen is om 5 uur. We gaan langzaam eens proberen of hij naar 2 slaapjes kan en kijken of hij dan wel langer slaapt.
miss een flesje geven en gelijk weer naar bed ?? hier ook altijd half 7 vind t best vroeg . hij gaat wel pas om kwart over 9 weer naar bed