Misschien heel erg brutaal, Maar zou jou man kunnen kijken voor maat 25/26 in het rose? Ik wil ze namelijk heel erg graag hebben!!
mijn zoontje heeft maat 22 en ik kreeg hem met geen mogenlijkheid in de 21/22. Heb gelukkig de maat 23/24 ook gekocht gisteren. Maar gelukkig heb ik iemand van hier al blij gemaakt met de 21/22, had ze ook terug kunnen brengen maar als het zo kan is het ook mooi.
IK heb hier twee paar boots die te groot en te jongensachtig zijn. Misschien kan ik er hier iemand blij mee maken, want anders breng ik ze terug. Het ene paar is paars met hartjes e.d. maat 25 (bij interesse maak ik wel een foto) en het andere paar is van de reclamefolder (grijs/oranje) maat 23/24. Laat maar weten of je er interesse voor hebt. Opsturen is 6.75 euro en anders langs te halen in Den Haag.
bij de action zijn of waren ze voor ongeveer 4 euro vorige jaar. ik heb ze toen gekocht. ze zijn echt goed gevoerd van binnen. mischien verkopen ze het dit jaar weer. gr
ik heb net een paar maat 26 gekocht. ik ga even kijken hoeveel te groot ze zijn, anders kan ik hier wel even posten of iemand interesse heeft
Zijn er nog dames op zoek naar snowboots? Ik heb nl nog wit met grijs in maat 26 over. Ze zijn weinig gedragen en dus zit er nog goed profiel op. Een foto staat in mijn album. Ik hoef er niet veel voor te hebben.
euhm...ja hoor wees maar niet bang... ik heb niet alle berichten door gelezen dus heb je niet eens gezien!maar mocht nog iemand ze hebben als mijn voorganger voorzien is...GRAAG!!